Vi hadde egentlig funnet tre gudforeldre, men det har gått ned til bare en så langt.
Vi har bestevenninna mi som bor i England som jeg har kjent siden jeg var bittelita, hun stoler jeg helt og fult på. Hun støtter meg og vi har jevnlig kontakt! Hun og samboeren (som er fra Englad) har planer om å flytte til Norge etterhvert så da kommer hun nærmere og kan ha oftere kontakt!
De som vi har bestemt oss for at ikke skal være allikevell var ett vennepar av oss som vi hadde veldig god kontakt med når vi bodde i Bodø, men etter vi flytta har alt forandret seg, dem har ikke gitt en lyd fra seg, aldri mld eller tlf om hvordan det går. Vi har blitt lei av at det bare er vi som må ta kontakt å de eneste gangene dem tar kontakt med oss er når dem trenger oss til hjelp med flytting eller låne penger. Derfor har vi bestemt oss for å finne noen andre, som bryr seg nå også.
Det er viktig for oss å vite at dem bryr seg nå å kommer til å bry seg når den kommer og.
Foreløpig har vi ikke valgt noen i familien, jeg har hatt selv noen utenfor familien og mormora mi, mens min kjære har hatt familien. Har syntes det har vært stas å hatt en gudmor som var utenfor familien som betydde mye for meg og som støtta meg i godt og vondt, har kontakt med henne enda, men ikke så mye med gudfaren min.
Så vi får se om det blir noen utenfor og noen i familien, men vet ikke helt hvor mange vi skal ha.
Hva er vanlig?