Fadderbarn fra plan

Momofmany

Forumet er livet
Hvordan fungerer det, sender dere pakker nedover eller er det bare en fast sum penger?Begge deler? Får dere brev tilbake?

Henger meg på her, nettopp fått fadderbarn

Jeg gir bare penger. Fikk et brev for en stund siden, som jeg kunne svare på hvis jeg ville. De anbefaler å ikke sende større gaver da det kan føre til sjalusi.. Det blir hva du gjør det til :)

-Appen

Vi har hatt fadderbarn gjennom plan noen år. Betaler 250,- hver måned og både sender og får brev jevnlig. Får ikke lov å sende gaver lengre, da de har dårlige erfaringer med det pga misunnelse blant barna. Det ene barnet er på en måte "heldig utvalgt" i et større område som pengene går til.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gir bare penger. Fikk et brev for en stund siden, som jeg kunne svare på hvis jeg ville. De anbefaler å ikke sende større gaver da det kan føre til sjalusi.. Det blir hva du gjør det til :)

-Appen
Hva menes med større gaver? Hva med tegnesaker eller noe som kan deles -fotball feks? Men ser den, at det blir urettferdig.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hva menes med større gaver? Hva med tegnesaker eller noe som kan deles -fotball feks? Men ser den, at det blir urettferdig.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er litt usikker. Tror du kan lese mer om det på nettsidene deres. Men vil tro at sånne ting er ok :)

-Appen

Back
Topp