faddera

tinemor fra sula

Forumet er livet
vi slit slik me kem som skal ver faddera....
vi vil ha 4 faddera te kvar onge,og 2 fra kvar side[:)]
men det er så vanskelig...[:'(]
broren og dama te gubben blir faddera men på mi sie he vi ikkje peiling[&:]

off blir gal snart[:@]
mange som he bestemt faddera?

Skal bruke de samme fadderne på alle barna vi måtte få. Mine to søsken med partnere og mannens søster med fadder. Vil holde det i familien og ikke dra inn venner ol.

Vi vil også bruke samme faddere til alle barna vi får.
Jeg har to søstre og min mann har to brødre - de var faddere til gutten vi har fra før. De blir igjen - dersom de vil selvfølgelig.

Vi skal ha 3 av min samboers 4 søsken (sistemann er for ung) Og jeg skal ha 2 eller 3 venninner[;)]

Vi har 5 til snuppa og vil ha 5 til babyen også. Nesten avgjort denne gang også, men bittelitt usikre på 2... Ikke lett å skulle velge "rett"

vi har 4 til snuppa, blir nok det samme antallet til lillegutt, men vet ikke hvem enda, untatt søstera mi

Her blir det bestekompis til samboer og bestevenninna mi (de er faktisk blitt kjærester å)[:)]

Vi har to veldig gode venninner av meg. Bestekompisen til samboer og min søster![:)]

oi har faktisk ikke tenkt på det [8|]
men til sønnen min har vi tre på hver side( litt mye da! )
jenta mi som ikke er døpt..enda. har jeg søstra og broren min som fadder:)

jeg har valgt to venninner og samboeren har valgt en kompis og onkelen sin =)

ORIGINAL: Tingeling!

Hva er greia med å ha så mange faddere?? Trodde det holdt lenge med to jeg...?

greia er vell hva man er vant til.. tror det ligger mye tradisjon rund om kring som er forskjellig fra plass til plass..
Feks noen skal ha gudmor og gudfar og så x-antall faddere. andre ønsker to faddere andre vil ha 10..

i mitt tilfelle så har jeg alltid ønsket å bruke søsken på begge sider pluss partnere på alle barna. det blir da 6 faddere.

Synes også forøvrig det ser ganske stusselig ut med bare to faddere ved døpefonten. Synes det er koselig med en hel haug :)

Nope, og her blir faddere kun fra hans side, pga er ikke noe min side tror på/vil gjøre.. Sist var det søskenene hans + ektefelle. Denne gangen får det kanskje bli foreldrene hans? Ingen anelse, har ikke snakket om det.

æ har tatt min side da.søstra mi ska være gumor(hu fikk ikke sist pga xn likte hu ikke)så da får hu no,æ bestemme,så et søsken barn av mæ vet ikke om vi skal ha en te
sambo side..ene søstra hans,men han vet ikke gudfar da
og om han skal ha en til..men han vil ikke finne ut noe før vi skal bestemme oss får dåp å det,ongen må bli født siern[:'(]

Sist hadde vi kun 2 faddere. Storebroren min og den eldste søstera til samboer. Denne gangen blir det 3 hvis jeg får det sånn jeg har tenkt og alle vil. Da blir det tvillingbroren min med kone og den andre søstera til samboer. Synes det er greit å holde det innenfor familien.

Back
Topp