Fadder

kakkeline

Gift med forumet
hvordan valgte du fadder til ditt/dine barn?
hvorfor ble den du valgte fadder?

bare lurer hvordan dere velger fadder[:D]

Vi valgte faddere som er kristne og vi vet vil være med å be for og følge opp lillegutt...
Det ble bestemødrene, og 2 venninner av oss...

To av mine søskenbarn og sambos søster og hennes mann valgte vi. Sambo valgte sin søster fordi det er hans eneste søsken, og derfor et naturlig valg for han. Jeg tok mine søskenbarn fordi jeg har god kontakt med de, og det var liksom deres tur innad i familien. Der bruker vi gjerne hverandre slik at hvertfall alle er fadder til en.

Morfaren og farmoren til kosen er fadder også min bror fordi han er eneste onkel (ingen tanter) også fetteren til samboeren min og ei venninne av meg.

På neste mann blir det mormor og farfar, min bror også en jeg velger og en samboeren min velger.

Valgte våre beste venner som stiller opp for oss og lille gutt [:)]

Min søster og typen hennes, min aller beste venninne og typen hennes, og en veldig god kompis..

Vi valgte å ikke å besteforeldre som faddere fordi de uansett vil føle et ansvar ovenfor Celine. Så vi hadde søstrene våre, en fetter av meg og to venner.

Valgte min beste venninne, og både min og sambos søster. Alle 3 har vært veldig engasjerte i Morgan, vi har ikke angret i det hele tatt på våre valg[:)]

For oss var det viktig å velge noe som ville være en naturlig del av Morgans liv, slik at de kan følge han igjennom godt og vondt, også om ikke vi foreldre er der....

Back
Topp