facebookstatus

2.gangs

Flørter med forumet
Hva er greia med facebookstatusene om hva folk drikker?

Neimen hyyysj, vi har jo akkurat fått inn en mann her, kan ikke avsløre for fi hva vi jenter holder på med da[8D][:D]

Men joda, nok en «oppmerksomhet rundt brystkreftsaken-greie»[&:]

Kan ikke skjønne hvordan det skal hjelpe brystkreftsaken, men, men. [&:][;)](Menn kan forresten også få brystkreft så i tilfelle burde de innvies i greia.)

Hehe, nei du kan så si... Ikke tror jeg gutta blir spesielt nysgjerrige heller. Kan se om jeg finner igjen teksten hvis du vel se den...

ORIGINAL: Superchips

Neimen hyyysj, vi har jo akkurat fått inn en mann her, kan ikke avsløre for fi hva vi jenter holder på med da[8D][:D]

Mann??? Kor då ??? [8D]

Har akkurat postet status på fb om hva vi sitter og drikker her ... *retard me* [:)]
Mest fordi jeg er glad i god rødvin da .. Men ser poenget ditt [8D]

ORIGINAL: Krristy

ORIGINAL: Superchips

Mann??? Kor då ??? [8D]

Lykkemannen vel[8D]

Ok, her er teksten for de som lurer:

Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i statusen vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighetsrelasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså :

tequila: Jeg er en singel kvinne. Rum: Jeg er en touch og gå kvinne. Champagne: Jeg er en engasjert kvinne. Redbull: Jeg er en kvinne i et forhold. Øl: Jeg er en gift kvinne. Vodka: Jeg er den "andre". Sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen. Whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte en fest. Brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. Gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg. Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraftfulle vi kvinner er! ;)

Back
Topp