Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker selv å holde meg til forum enn så lenge, for på facebook blir det litt med «offentlig» med fult navn, bosted osvTror det er den som heter altformamma bak. Men den gruppen du postet er veldig aktiv om ikke annet. Selv trives jeg bedre her på forumet og i facebookgruppen for mai foreløpig
Edit: ser jeg glemte å sitere 
Ser den. Jeg har egentlig slettet min Facebook, men opprettet en "anonym" (tulleetternavn og uten bilder av meg/barna) bruker da jeg ble gravid så jeg kunne handle på kjøp og salg sider samt bli med i termingrupper uten å avsløre noe. Blir å beholde den anonyme, siden jeg dessverre er så uheldig å ha en tidligere venninne som er helt besatt av å finne ut alt om meg, og synes det er sykt skummelt rett og slett.Tenker selv å holde meg til forum enn så lenge, for på facebook blir det litt med «offentlig» med fult navn, bosted osv
Ja tror nok det har noe med at alle er her for samme grunn liksom, og at alle har et felles mål om å gjennomføre svangerskapet braSer den. Jeg har egentlig slettet min Facebook, men opprettet en "anonym" (tulleetternavn og uten bilder av meg/barna) bruker da jeg ble gravid så jeg kunne handle på kjøp og salg sider samt bli med i termingrupper uten å avsløre noe. Blir å beholde den anonyme, siden jeg dessverre er så uheldig å ha en tidligere venninne som er helt besatt av å finne ut alt om meg, og synes det er sykt skummelt rett og slett.
Synes faktisk det er mindre drama på forumet, til tross for at folk er mer anonyme her