W
W.B
Guest
glem det..
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har meldt meg inn i gruppa for de med barn i magen lokalt, men det er ingen 2020 mager inne enda. Føler meg litt ensom med termin i slutten av april. Ser på tidligere innlegg at det ikke har vært en mnd uten noen babyer i, så det er litt rart. Gruppa starta i 2012 og jeg var med i den da jeg var gravid med storesøster.
Det finnes skjulte grupper der ingen som ikke er medlem selv kan se hvem som er medlem.
Jeg har meldt meg inn i en slik, men det er mye mer aktivitet her inne, og mer interessante samtaler Så blir nok primært her, jeg
Er det kun april 2020 og senere? Det kan være fordi folk ikke forteller det så tidlig enda. Jeg hadde nok aldri tatt sjansen på å melde meg inn i noen gruppe på Facebook enda. Da skal jeg føle meg litt tryggere på at det går bra, samt delt det med familie og venner.
Siste innlegg er fra noen som har termin i desember. Tenker det hadde vært gøy å se hvem de kanskje havner i samme aldersgruppe med.
Samme herDet finnes skjulte grupper der ingen som ikke er medlem selv kan se hvem som er medlem.
Jeg har meldt meg inn i en slik, men det er mye mer aktivitet her inne, og mer interessante samtaler Så blir nok primært her, jeg