Facebook..

Hva er det som er farlig med å trykke på den da? Virus eller noe annet? Blei supernysgjerrig men vil jo ikke trykke på den!:p
Det å trykke på DENNE linken er ikke farlig.. Men Fyret.nu er for høyreekstreme. Man kan gjerne lese noe om feks rasisme på en side.. Under kan det gjerne ligge link til en "ok" side fra Fyret.no om samme tema. Folk legger da gjerne ut denne linken på Facebook. Det man ofte ikke vet, er at dette er "tullesider" som Fyret legger ut slik at flere skal "vise interesse" for siden deres.
Fyret.no har noen hinsides meninger, lignende han som sto bak det grusomme på Utøya..

Ville bare få folk til å vite hva de virkelig legger ut.. ;)

Folk deler de mest utrolige idiotiske ting på fb. fatter ikke hvor tykk i hodet det går an å bli.

Det å trykke på DENNE linken er ikke farlig.. Men Fyret.nu er for høyreekstreme. Man kan gjerne lese noe om feks rasisme på en side.. Under kan det gjerne ligge link til en "ok" side fra Fyret.no om samme tema. Folk legger da gjerne ut denne linken på Facebook. Det man ofte ikke vet, er at dette er "tullesider" som Fyret legger ut slik at flere skal "vise interesse" for siden deres.
Fyret.no har noen hinsides meninger, lignende han som sto bak det grusomme på Utøya..

Ville bare få folk til å vite hva de virkelig legger ut.. ;)

Etter Utøya kom det ganske tydelig frem hos mine bekjente på Facebook hvem som sympatiserte med hvem, så da fikk jeg tatt en skikkelig opprydding i hvem jeg vil ha der ;-) Mennesker med sånne meninger er skumle og ikke noen jeg vil assosieres med ihvertfall!

hadde noen på facebook som ukritisk delte ting ifra fyret! de var ganske nære familie også!
spurte de hva de syntes om min datter og de mente at det ikke kunne sammenlignes for hun var jo født i norge! vel hun er halvt egypter og har mørkt hår, øyne og gyllen hud, de som da ikke tar seg tid til å bli kjent med henne (altså de fleste rasister) vil jo automatisk ha noe imot henne!
dette skjønte ikke de så snakker idag nesten ikke til dem!

viktig å huske at alt gjerne ikke er slik det ser ut som noen ganger og har fortsatt til dags dato ikke sett noe inne på fyret som faktisk stemmer!

Back
Topp