Facebook...

MiaDenPia

Elsker forumet
Oppdager plutselig att det popper opp på telefonen att jeg er nevnt i ett fb innlegg hvorpå jeg ved nærmere ettersyn får se ei venninne har kommentert ett innlegg på mannen mins fb side som overhode ikke handlet om meg, stod bare de var på mc donalds... med: om det var skjedd noe mht fødsel, og gratulerer på forskudd med gutten osv....

Kasta meg over telefonen og skrev til henne om hun vennligst kunne se å få slettet det ...
Og hun beklaget å skulle ordne det osv...

(Har valgt bevisst å ikke gå ut med graviditeten på facebook...)

Skjønner ikke hva folk tenker med...

Får daglige meldinger på fb fra henne om noe har skjedd også, sammen med en rekke hendelser om da hennes sønn ble født...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Nei det er helt utrolig at noen må dele absolutt alt. Jeg oppdaget da kusina mi fikk en datter for en mnd siden at onkelen vår måtte dele det på veggen hennes med engang han fikk nyhetene.. Det er akkurat som det er om ågjøre å være først ute med nyhetene! Jeg stengte veggen min for meldinger og tagging pluss at jeg har gitt streng beskjed til mine nærmeste at jeg vil ikke ha noe om fødselen på Facebook!! Vi har heller ikke nevnt noe om svangerskapet på FB og derfor ønsker vi å si noe om det selv når babyen kommer. Det er jo tross alt VÅRT barn og ingen andres :)

Off ja... er noen som bare...

Ei venninne av meg pausa facebook kontoen over en lengre periode i forbindelse med baby og fødsel ble først aktivert igjen lenge etterpå...

Vurderer å gjøre noe liknende selv... kanskje noe alla det du har gjort...
Har dog kun vært den ene som har publisert noe ... (og da sa jeg klart fra hva jeg mente om det, men ønsker jo ikke att det skal gjennta seg... kan jo aldrig vite)
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Min mor posta på sin egen fb mens jeg fremdeles lå på fødestua, og når babyen kom var hun ute med en gang og fortalte det der, tett fulgt av søstera mi. Jeg kjente jeg ble litt skuffa, hadde jo selvfølgelig lyst å fortelle folk det selv, iallefall de nærmeste, men rakk jo ikke det. Tilogmed mi beste venninne sendte meg melding på morgenen og lurte på om jeg hadde blitt mor, for det va tapetsert over hele fb.. Det verste er at mamma ikke så noe galt i det selv når jeg konfronterte henne med det..

Dette er grunnen til jeg har valgt å ikke ha Facebook! Men er jammen ikke mange av oss i 20 årene som ikke har det! Aaalt må deles nå til dags :-/

Back
Topp