facebook

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Er sikkert en tråd om dette fra før, prøvde å lete, men fant ikke i farta.

Har dere skrevet noe på facebook?  å eventuelt hva?

Her har mamma og svigermor allerede publisert det.
Og føler litt på at kanskje jeg skal gjøre det også. Men tips til hva jeg skal skrive tas mot med takk

Litt artig med kommentarer og liker på egen status også da.. 

Har ikke skrevet noe enda. Tenkte det hadde vært litt moro å skrevet noe 1 april, for da er det sikkert ingen som tror det lell :)

Men blir vel så vi venter til etter ordinær ul!!

Her kommer det nok ikke til å bli skrevet noe enda, selv om jeg har opp til flere som har kommet med litt kryptiske glad på dine vegne beskjeder.

Nå har jeg noen i min familie som går gjennom noen triste og kjedelig ting i forbindelse med graviditet så ønsker ikke at de skal måtte forholde seg til gratulerer medlinger på min vegg.

Forløpig er jeg litt spent på hvor lenge søsken og foreldre holder seg før de legger ut noe...

Mamma, kusina mi og svigerfar var de første til å annonsere det på Facebook.. Og vi offentliggjorde forlovelsen den dagen og, så fikk gratulasjoner for begge deler der:p Såå jeg følte at det var ikke vits i å skjule det lenger og la ut et bilde av gutten min i storebrorgenser :) Seinere la jeg også ut en samtale han og jeg hadde om at han skulle bli storebror ;p

skrev bare <3 BabyLykke <3 på statusen min..
Er litt sånn, synes det er litt tidlig. da jeg er straks 13 uker.
det er jo offentlig, men nå er det OFFENTLIG!
Synes det er litt skummelt..

skal ikke ut på facebook her

Hsr ikke skrevet noe enda, mannen vil vente litt. Vi bruker Facebook veldig forskjellig, for min del kunne vi gjerne skrevet det, men vi bør jo være enige :) jeg hadde blitt ganske sur om familie eller venner hadde offentliggjort det på nett før vi gjorde det selv... Ei venninne skrev noe om det på en status jeg hadde, det slettet jeg bare. Hun gjorde det i god tro da, trodde det var i orden.. Men sÅ har jeg selv skrevet på et par kjøp og salg-sider at jeg ønsker å kjøpe babyutstyr som har blitt lagt ut, så folk vi kjenner som er på de sidene kan jo ha sett det ;) Det handler ikke om at det er hemmelig lenger, men at andre bør respektere at man gjerne vil fortelle det selv, når man selv er klar! Og det er under en uke siden jeg fortalte det til sjefen min og inntil da ville jeg ha større kontroll på hvem sim visste om det.

Samboern min la ut sangen "Nå lever den av seg selv" av Delillos :) det var en søt måte å fortelle det på, synes jeg :)

FlaksiMummy skrev:
Samboern min la ut sangen "Nå lever den av seg selv" av Delillos :) det var en søt måte å fortelle det på, synes jeg :)

Herlig :-) takk for tips :-p

Har ikke Facebook

Vi har ikke "annonsert" det på fb, jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker det før etter ordinær UL (som er på torsdag! HURRA!) Så da har ivrige søstre måtte holde på hemmeligheten, enn så lenge har de klart det fint.. 

Her blir det vel postet noe etter ordinær UL, men hva jeg skal skrive aner jeg ikke enda:).

Det var noen som hadde bade tatt dette som profilbilde syntes det var gøy
så gjorde det samme sa ikke noe bare la ut det og mange responser på det og folk syntes det var gøy:)

FlaksiMummy skrev:

Å så nydelig gjortemoticon

Back
Topp