Sjakk Matt
Betatt av forumet
Vurderer å slette meg der, har tenkt på det før. Om så bare for en liten stund! Blir så innmari lei... Hva er fordelen m ed Facebook og hva er ulempen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
facebook er i mine øyne snok, tidsfordiv og budskapsbringer. For meg er det ingen ulemper, da jeg jeg jevnlig sletter de jeg ikke har noen kontakt med, eller ikke vil ha noe med å gjøre. Ville ikke slettet profilen min, tror jeg.Fucoc skrev:
Men det er jo opptil hver enkelt!
Det kommer helt ann på hvordan man bruker siden. Personlig prøver jeg å være der sjeldnere, men det er veldig lett å gå inn på face når man allerede er på pc`n, og da er det fort gjort at det går en stund før jeg får gjort det jeg egentlig hadde tenkt til. Allikevel syntes jeg facebook er en fin side i forhold til å få litt oversikt over hva som foregår rundt omkring (ikke ned til hver minste detalj såklart). Jeg har også mye kontakter der som både er studenter og som jeg jobber med, og vi har gjerne egne sider hvor vi utveksler info og anbefalinger i forhold til fag osv. Sånn sett kunne ikke jeg ha slettet meg fra facebook, fordi jeg faktisk får mye info om hverdagslige ting som jeg nødvendigvis ikke får vite på andre måter. Hadde nok klart meg uten, men ser ingen stor grunn til å slette hele profilen.Aprilblomsten skrev:
Men at jeg gjerne vil redusere tiden jeg bruker der er det ingen tvil om!