facebook

ORIGINAL: Lillegulrotmor82

jepp...![:)]

hva syns du om det? skjønner ikke helt hva man skal gjøre der.. virker som om det bare er å oppdatere profilen hele tiden og få så mange venner som mulig..

ORIGINAL: *buffy*

hva syns du om det? skjønner ikke helt hva man skal gjøre der.. virker som om det bare er å oppdatere profilen hele tiden og få så mange venner som mulig..

Jeg har det... Og har funnet igjen folk jeg har gått på skole med tidligere som jeg f.eks. ikke har mobilnr til og sånn..
Er jo bare for å holde kontakten med folk da, og komme litt lenger enn man gjør på MSN (hvis man ikke har laget seg space).

Jeg syns det er litt koselig jeg, og så er det gratis når man ikke sender mld og ringer... HVertfall til venner i utlandet og sånn :)

jeg har, men forstår ikke helt hva det går ut på da..

jeg er det, men skjønner ikke bæret...[8|]
Meldte meg inn igår kveld...

skjænner ikke no jg heller[8D] så jg bare tryker ok på de som adder mg...[8D]

jepp

ORIGINAL: Trine82

det er genialt til å finne tilbake til gamle klassekamerater. Jeg har finni mange jeg ikke har snakka med på maaaaaange år

jeg også... folk jeg ikke har prata med på 15 år klare å spore opp meg og jeg de... kjempeartig.... er helt hekta jeg nå

Back
Topp