Facebook...

Tingeling_82

Glad i forumet
Julibarna2014
noen av dere som har facebook (rar setning)[:D]

Hihi.. ja, det vet du jo! [:D]

Ja, tihi [:D]   bestevenninnen min er helt på nett når det gjelder sånn ting som f.eks facebook, så du finner meg der.. *fnis*

Pijah deg har jeg jo der!

men Meggi kan du ikke sende meg en PM med adressen din så kan jeg legge deg til! ;)

Alltid kjekt å bli kjent med nye folk! ;)

ORIGINAL: Tingeling_82

Pijah deg har jeg jo der!

men Meggi kan du ikke sende meg en PM med adressen din så kan jeg legge deg til! ;)

Alltid kjekt å bli kjent med nye folk! ;)

Jah, jeg vet! hihi.. derfor jeg bare måtte kommentere det.. Hehe..

Meggi, send meg pm med navnet ditt og da, så finner jeg deg igjen?? hihi..

Hmmm, skjønner ikke hva dere snakker om...hehehe

ikke jeg heller...*føler meg litt dum* [:D]

Katrinewang og Linda76, facebook er et nettsted som man kan finne igjen gamle og nye venner.. gå inn på www.facebook.com og registrer dere der, så kan dere ta opp jakten..

Teddy81, send meg en PM med det riktige navnet ditt, så skal jeg lete deg frem.. Hvis du vil da.. hihi.. [:)]

ORIGINAL: Teddy81

Den er sendt! Pijah vet nå min VIRKELIGE identitet! [:D]

føler meg nesten litt beæret her!! hihi.. [:)][:D]

ORIGINAL: ~ savannah ~

Hmmm.... Tror jeg må skaffe meg facebook!!! [:)]

Need help? Jeg fikser! Hehe..

Send meg PM med navnet ditt, så legger jeg deg til når du har skaffa deg profil! [:D]

What ever, Margrethe Tvedt... JOhoooo der sa jeg det.. [:D] spiller det noen rolle da ? Jeg har ingen hemmeligheter [:D]

ORIGINAL: meggi

What ever, Margrethe Tvedt... JOhoooo der sa jeg det.. [:D] spiller det noen rolle da ? Jeg har ingen hemmeligheter [:D]

jeg tlol jeg fant deg..

Du må bare godkjenne meg.. hihi..

stå på jenter, jeg er med på det meste.. tihi, legg meg over alt

Oppdaget facebook for ca. nøyaktig 20 minutter siden[;)] Noen som hadde invitert meg! Vet ikke om jeg helt forstod det da... Men blir jo mange timer på nettet for tiden, så skal vel komme inni det etterhvert!
Alltid gøy med noe nytt!!!

Back
Topp