Facebook

anahen

Gift med forumet
Skjer der inne om dagen da??? Når noen kommenterer min status f.eks. går det LAAAAAANG tid før jeg ser det....[8|] Er det så treigt hos dere også?? Eller er det bare min det er noe galt med?

Er sånn her å... pluss at når noen komenterer å jeg trykker på direkte linken (røde kloden) så er det plutselig ingen kommentar der.....[8|] Møkka face!!

Her også!

Men hva er greia med at alle har redbull i statusen for tiden?

ORIGINAL: My_

Her også!

ja d lure æ å på...

ORIGINAL: jonne

ORIGINAL: My_

Her også!

ja d lure æ å på...

Tipper det er noe av det samme som at alle skal skrive hvem frage de har på bhen,eller ulike koder for når du er født ol. Sånn brev som går på innboks, og som skal være moro.

Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså :

tequila: Jeg er en singel kvinne
rum: Jeg er en touch og gå kvinnen
champagne: Jeg er en engasjert kvinne
redbull: Jeg er en kvinne i et forhold
øl: Jeg er en gift kvinne
vodka: Jeg er den "andre"
sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen
whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest
brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel.
gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg

Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraft fulle vi kvinner er! :)

Back
Topp