Facebook

Marit 83

Elsker forumet
Blir kanjse en aldri så liten debatt her nå, men tenkte jeg ville lufte tankene mine litt [:)]
Har inntrykk av at det er mange som virkelig er avhengig av å måtte skrive hva enn de foretar
seg til enhver tid på Facebook.
Mange av mine venner gjør det iallefall...jeg har jo ikke noe imot det, for all del, det er ett
fritt land og man gjør hva man vil, men noen ganger blir det så jeg tenker...hva er vitsen...?
Hvorfor fortelle "hele verden" f.eks. at "nå skal jeg dusje" liksom...
Er det bare meg eller....? [8|][:)]

Hehe.. Er helt enig!

Haha, veldig enig! Leste faktisk her om dagen at en skulle på do. Mye å infomere alle om liksom[:-][8|]

ORIGINAL: LineMerethe

Haha, veldig enig! Leste faktisk her om dagen at en skulle på do. Mye å infomere alle om liksom[:-][8|]

Ja, enkelte skriver faktisk til og med at de skal på do... [:o]

Jeg tenker...

...er det blitt for noen en liten avhengighet å til enhver tid må skrive på statusen
sin på Facebook...?! Jeg "tar meg selv litt i det" også...jeg skriver egentlig ikke sååå
mye på statusen min føler jeg, men det MÅÅÅÅ jo ikke stå noe der til enhver tid...hvorfor MÅÅÅ det det liksom... [8|] Måtte bare lufte dette jeg...hehe...litt kjedelig når snuppa sover og sover og sover... [8D][:)]

Ja, det kan faktisk være virkelig skummelt altså... [&:]
Jeg har sperret min til kun venner jeg selv har lagt-til jeg også...

...også har jeg ei venninde som nesten hver dag skriver at hun elsker kjæresten sin og at hun er så forelska og blablabla...jeg tenker...sier hun det til HAN da eller går det via Facebook det liksom...?! Hvis jeg vil ut med følelsene mine for min samboer, så sier jeg det til han direkte... [8D][:)] Men som du sier da, vi er jo forskjellige...

ORIGINAL: Lynn87

ORIGINAL: Marit 83

...også har jeg ei venninde som nesten hver dag skriver at hun elsker kjæresten sin og at hun er så forelska og blablabla...jeg tenker...sier hun det til HAN da eller går det via Facebook det liksom...?! Hvis jeg vil ut med følelsene mine for min samboer, så sier jeg det til han direkte... [8D][:)] Men som du sier da, vi er jo forskjellige...

ja jeg vet, jeg har også en slik venninne som må legge ut om sine følelser for typenj sin 15 ganger om dagen og foresten nå har en ny kjæreste hun priser høyere enn alt.
jeg tenker samme som deg, gå å si det til han da og vis det ovenfor han. hun trenger ikke overbevise meg liksom.

Prøver å ikke bry meg om hva andre skriver og sånn jeg, men noen gangen kan man begynne å lure ja... [8|]

Et vennepar av oss har samtale over Facebook når begge er hjemme!! De har 1 pc.. Lurer veldig på hvordan de gjør det.. Blir flau på deres vegne jeg.. Herregud! De sitter liksom ved siden av hverandre!

Synes det er veldig greit at det går an å fjerne sånnt fra nyhets-oppdateringene iallefall...hehe... [8D]

ORIGINAL: Lovee

Et vennepar av oss har samtale over Facebook når begge er hjemme!! De har 1 pc.. Lurer veldig på hvordan de gjør det.. Blir flau på deres vegne jeg.. Herregud! De sitter liksom ved siden av hverandre!

Hihi...rare greier...jeg tenker...kan de vite hva kommunikasjon er?!

Må med hånda på hjerte si at jeg har vært en facebookmissbruker.. Men har nok til gode å opplyse om at jeg skal gå på do.. [8D]
Har roet meg en del nå, da jeg egentlig begynner å bli litt lei av FB, men kjeder jeg meg, faller jeg tilbake til gamle vaner ganske lett.. hehe!

Min søster er helt crazy på oppdateringer, og hun elsker\hater\savner noen heeele tiden! Nesten lyst til å slette hele dama... [&:]

ORIGINAL: eiramena

Min søster er helt crazy på oppdateringer, og hun elsker\hater\savner noen heeele tiden! Nesten lyst til å slette hele dama... [&:]

jeg tenker at hvem er det egentlig de skla overbevise om slike følelser når de må gjenta det så mange ganger, seg selv eller alle andre?

Seg selv kansje... [&:]

Bilder har jeg noen av ja, fra husbyggingen og noen av familien min, men det er fordi jeg har venner og familie som bor laaaaangt unna og de synes det er veldig flott å få sett bilder [:)] Ellers så hadde jeg ikke hatt noen bilder ute nei tror jeg...

ORIGINAL: eiramena

jeg tenker at hvem er det egentlig de skla overbevise om slike følelser når de må gjenta det så mange ganger, seg selv eller alle andre?

Blir så man tror de skal overbevise seg selv jeg da...har du det egentlig såååå bra liksom...? Blir jo så man tenker slik automatisk, selv om jeg eeeeeegentlig gir en lang f..

noen forteller litt vel mye syntes jeg da.
men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt.
men for min del gidder jeg ikke skrive mange nye statuser på en dag[:)]

ORIGINAL: camillajenta86

noen forteller litt vel mye syntes jeg da.
men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt.
men for min del gidder jeg ikke skrive mange nye statuser på en dag[:)]

Hehe! Jeg oppdaterer nok statusen min titt og ofte til tider..
Og jeg legger ut en del bilder, men det er fordi jeg har ingen slekt i nærheten, og en del av mine venner bor også langt unna, så med bildene får de også annledning til å følge med i det som skjer [:)]

Back
Topp