Facebook

Cybele

Glad i forumet
Når skal/har dere publisert nyheten om graviditeten på facebook?

Vi gjorde det i dag (er 13 uker). Hadde egentlig tenkt å kanskje vente litt til, men satser på at det er trygt å fortelle nå[:)]

Venter noen uker, familien er ikke informert ennå!

Hva skriver dere da??

Jeg skal iallefall vente til etter ul i uke 12+5!!

Jeg var nettopp på ultralyd (12+5) så la ut en link til bilde derfra[:D] Hadde ikke lagt ut om jeg ikke hadde vært på ultralyd nylig og visst at alt så greit ut med fosteret. Da hadde jeg sikkert ventet til uke 18., etter den ordinære.

Her er d endelig offisielt. Familie, kollegaer og nærmeste venner har fått vite d! Men jeg har egentlig ikke bestemt meg for om jeg i d hele tatt skal offentliggjøre d på facebook. Sambo har veldig lyst å skrive at han har truffet blink eller noe i den dur på face,hehe.... Jega har sagt han gjør som han vil :) Men ikke sikkert jeg skriver noe!

hehe, kan tenke meg du fikk mye respons på den der :)

ORIGINAL: Asice

Skrev i forrige uke på face :)
Da ble det: Bolle i ovnen, stekes på ca 37 frem til midten av Oktober :P

Det var jo en genial måte å skrive det på=)
Det blir offisielt for venner og familie rundt 11-12 uker her, men om jeg klarer det så venter jeg med facebook til etter ordinær UL!

ORIGINAL: Asice

Skrev i forrige uke på face :)
Da ble det: Bolle i ovnen, stekes på ca 37 frem til midten av Oktober :P

Haha! Stilig! Den må jeg bruke neste gang!! [:D][:D][:D]
Jeg var tidlig ute, og fortalte det for et par dager siden. Skrev bare: " <3 Når 3+1 blir 4 <3 "

Tenkte jeg skulle skrive det på statusen min 1. april. Skrive at Olav Magnus skal bli storebror - blir artig å se om det er noen som tror meg [8D]

ORIGINAL: Skrullemor

Tenkte jeg skulle skrive det på statusen min 1. april. Skrive at Olav Magnus skal bli storebror - blir artig å se om det er noen som tror meg [8D]

Hehe, tenkte faktisk på det samme! [:D]

Ellers skal jeg hvert fall legge ut bilde etter UL om ca 1,5 uke [8D]

Venter til jeg har fortalt det på jobben...
Gruer meg [:o] Har jo akkurat kommet tilbake fra permisjon så sjefen kommer ikke til å bli fornøyd kan du si

ORIGINAL: Nikki.

gidder ikke skrive noe spess der.

ikke jeg heller

ORIGINAL: Skrullemor

Jeg har tenkt å fortelle det til mamma da [:)] Mer spennende å se om hu husker hvilken dato det er,hehe. Men det er altså etter kontrollen, så jeg veit om det bør sies i det hele tatt.

Back
Topp