x1xshortypuss
Flørter med forumet
Hva er bedre facebook eller Nettby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Mirabell~
kan det overhode sammenlignes?[8|] Jeg kuttet ut nettby før jeg fikk lillemor. Da ble jeg lei. Syns bare det er fjortisser der inne, mange eldre menn som sender meldinger i hist og pist om puling, dater etc, og det er lettere å være anonym der inne.
På facebook har man som regen sitt vanlige navn, og man er der inne for å holde kontakten med venner og familie. For meg så er det ingen møteplass
Jeg velger facebook[:D]
ORIGINAL: *Meya*
Synes ikke det er helt sammenlignbart. Jeg har begge deler. Nettby bruker jeg som ett forum, og Facebook for å holde kontakt med vennene mine.
For eksempel ville jeg aldri latt ungene mine få Nettby, men de bruker Facebook.
ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa
Synes ikke det er helt sammenlignbart. Jeg har begge deler. Nettby bruker jeg som ett forum, og Facebook for å holde kontakt med vennene mine.
For eksempel ville jeg aldri latt ungene mine få Nettby, men de bruker Facebook.
Da burde kanskje ikke du ha Nettby heller..?[:)]
Jeg har kanskje litt bedre dømmekraft enn en 11- og en 10-åring... Tror jeg. Og jeg tiltrekker ikke weirdoes heller, så veldig.
Jeg har kanskje litt bedre dømmekraft enn en 11- og en 10-åring... Tror jeg. Og jeg tiltrekker ikke weirdoes heller, så veldig.
Jada,jeg mente bare at kanskje det vil ses på som litt hyklersk om du har det og ikke lar dem få det osv...[:)]
ORIGINAL: Moli