Lillemo Glad i forumet Oktoberskattene 2015 14 Jan 2011 #1 http://www.itavisen.no/860296/facebook-utilgjengelig-for-telenor-kunder Derfor kommer ikke jeg meg på facebook [8D]
http://www.itavisen.no/860296/facebook-utilgjengelig-for-telenor-kunder Derfor kommer ikke jeg meg på facebook [8D]
**Eggerøra** Forumet er livet 14 Jan 2011 #2 Tell me 'bout it! Selvfølgelig første og eneste dagen jeg er hjemme syk og alene!! [:'(]
*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 14 Jan 2011 #3 håper det ikke er noe permanent.... for da bytter jeg til next gentel....[8D][8D][8D][8D]
Lillemo Glad i forumet Oktoberskattene 2015 14 Jan 2011 #4 Ja, jeg syns skikkelig synd på meg selv i dag [8D] Er også syk, gubben er dratt ut på besøk, og jeg kjeder meg skikkelig [:'(]
Ja, jeg syns skikkelig synd på meg selv i dag [8D] Er også syk, gubben er dratt ut på besøk, og jeg kjeder meg skikkelig [:'(]
T Turid-Laila Guest 14 Jan 2011 #5 Glad FV har egen side så jeg fremdeles får høste inn i det minste [8D] Jaja, får vel gå meg en tur i mellomtiden da [8|][:D]
Glad FV har egen side så jeg fremdeles får høste inn i det minste [8D] Jaja, får vel gå meg en tur i mellomtiden da [8|][:D]
shewolf Gift med forumet 14 Jan 2011 #6 Jeg har både telenor, men trådløs router. Kommer meg heller ikke inn på fb. Det gjelder sikkert alle telenor-kunder.
Jeg har både telenor, men trådløs router. Kommer meg heller ikke inn på fb. Det gjelder sikkert alle telenor-kunder.
Vaffelrøra Elsker forumet 14 Jan 2011 #7 F***ing match.com reklme som legger seg over siden så jeg ikke får lest [:@]
I-J, Å & ? Glad i forumet 14 Jan 2011 #8 Argh, det forklarer jo hvorfor jeg holder på å gå på veggen [8D] Hjemme på 6.dag, først var jeg syk, nå er guttungen syk. Jeg kjeeder meg! Håper det blir i orden snart![:)] God helg! [:)]
Argh, det forklarer jo hvorfor jeg holder på å gå på veggen [8D] Hjemme på 6.dag, først var jeg syk, nå er guttungen syk. Jeg kjeeder meg! Håper det blir i orden snart![:)] God helg! [:)]
3gutter-ennsålenge Forumet er livet 14 Jan 2011 #11 Kommer inn igjen nå[:D][:D] Edit: Plundrer litt igjen
BølleBella Elsker forumet 14 Jan 2011 #12 Vi har telenor, og jeg kommer inn. Var bittelitt trøbbel tidligere i dag men [:D]
shewolf Gift med forumet 14 Jan 2011 #13 Jeg kommer meg fortsatt ikke inn på facebook... Og nå skulle jeg hatt taki noen som jeg har mista tlf.nummeret til...! Argh!
Jeg kommer meg fortsatt ikke inn på facebook... Og nå skulle jeg hatt taki noen som jeg har mista tlf.nummeret til...! Argh!