Vet dere om en termin gruppe for mai 2022? Eller er interessert i å bli med i en eventuelt? Er jo ingen hemmelighet at mange syns Facebook er mer lettvindt. Man kan jo bruke begge deler også 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vet dere om en termin gruppe for mai 2022? Eller er interessert i å bli med i en eventuelt? Er jo ingen hemmelighet at mange syns Facebook er mer lettvindt. Man kan jo bruke begge deler også![]()

Vet dere om en termin gruppe for mai 2022? Eller er interessert i å bli med i en eventuelt? Er jo ingen hemmelighet at mange syns Facebook er mer lettvindt. Man kan jo bruke begge deler også![]()

Jeg finner den ikkeDen heter Termin mai 2022![]()

Jeg finner den ikke![]()

Hvis ikke så kan du eventuelt legge meg til om det går? Kan sende navnet mitt på PM feksSå rart, den skal være synlig. Skal sjekke instillinger![]()
Hvis ikke så kan du eventuelt legge meg til om det går? Kan sende navnet mitt på PM feks
Jeg finner den heller ikke
jeg kan sette dere som admin, så kanskje vi finner ut av det
Har sendtDere kan sende meg pm, så kan jeg legge dere tiljeg kan sette dere som admin, så kanskje vi finner ut av det
![]()
Det står at den er synlig, finner du denne?

Skrev du ” termin mai 2022Finner den ikke?

Finner ikke den hellerVis vedlegget 363978 Vi har laget ny, prøv å se om dere finner den![]()