Er det opprettet noen gruppe på fb for oss? Ser mange av termingruppene gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det er det ser februar har laget en egenEr det opprettet noen gruppe på fb for oss? Ser mange av termingruppene gjør det
Ja jeg så februardamene var igangTror ikke det er det ser februar har laget en egen
Ja, det hadde vært helt toppJeg blir gjerne med i en gruppe for oss her inne, men da ønsker jeg at vi er enige om et slags «passord» for å slippe inn så vi vet at vi kommer herfra. Om vi nevner brukernavn eller noe?
Jeg er veldig interessert i det!Jeg Kan lage ei til bare oss? Oppretter privat gruppe, og for å bli medlem må man skrive inn et hemmelig ord? Hvis det er interesse for det. Ingen vits hvis man bruker de andre gruppene som allerede er
Jeg Kan lage ei til bare oss? Oppretter privat gruppe, og for å bli medlem må man skrive inn et hemmelig ord? Hvis det er interesse for det. Ingen vits hvis man bruker de andre gruppene som allerede er
Skal vi fjerne ordet herfra også?Opprettet! Januarlykke 2022 heter den. Privat gruppe. Hemmelig ord: ligamentsmerter
LurtSkal vi fjerne ordet herfra også?
Bra initiativ! Du er flink
Aldri funnet ut hvordan! Vet ikke om det går? Gikk an før....Lurt
Hadde jeg bare visst hvordan jeg slettet helt tråden, så hadde det vært best
Tror man må kontakte forumansvarligLurt
Hadde jeg bare visst hvordan jeg slettet helt tråden, så hadde det vært best