HappyFace90
Betatt av forumet
Er det laget en Facebook gruppe for oss som har termin i Mai 2021?
Eller har noen lyst til å gjøre det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært kult, men mon tro om forumet dør ut litt da?Er det laget en Facebook gruppe for oss som har termin i Mai 2021?
Det hadde vært kult, men mon tro om forumet dør ut litt da?
Tenker at det kunne vært noe når vi er litt nærmere termin? Jeg syns det hadde vært kjempe hyggelig å kunne arrangere møter og sånn og det er vel lette gjennom Facebook Jeg blir gjerne med, men ikke helt endaJa, du sier noe. Ser bare at alle andre måneder har det. Hadde det med min forrige som ble født i 2016 også
Var det jeg tenkte ogsåDet blir koselig, men ja kanskje litt lengre uti? Typ etter OUL?
EnigTenker at det kunne vært noe når vi er litt nærmere termin? Jeg syns det hadde vært kjempe hyggelig å kunne arrangere møter og sånn og det er vel lette gjennom Facebook Jeg blir gjerne med, men ikke helt enda
Den finnes alleredeEr det laget en Facebook gruppe for oss som har termin i Mai 2021?
Men er den laget av oss her inne?Den finnes allerede
https://www.facebook.com/groups/302981114460284/?ref=share
Det er jo litt vanskelig å si, siden vi ikke bruker våre navn her inne,men kallenavn. Uansett en trivelig gruppe å være medlem av uavhengig av hvem som startet den og om man er her inne også eller ikke. Sikkert endel som er her som ikke er på FB, og endel som er på FB men ikke her. Gravide er vi no alle sammen og har termin i mai ❤Men er den laget av oss her inne?
Det er sant Jeg vil ikke melde meg inn før vi går helt offisielt ut med nyheten enda, men vi ses nok der snartDet er jo litt vanskelig å si, siden vi ikke bruker våre navn her inne,men kallenavn. Uansett en trivelig gruppe å være medlem av uavhengig av hvem som startet den og om man er her inne også eller ikke. Sikkert endel som er her som ikke er på FB, og endel som er på FB men ikke her. Gravide er vi no alle sammen og har termin i mai ❤