Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn at andre venner på facebook kan se når man blir medlem der? Vil ikke at alle skal vite det enda
Okei, takkslik jeg har forstått det sp er gruppa skjult, så da kan ingen se det
Har samme erfaring. Ønsker personlig ikke melde meg inn i FB gruppe før etter en stund siden alle kan se hvem jeg er.Syntes slike facebookgrupper er flotte, men de har en tendens til å drepe forumet, snakker av erfaring Men det får være opp til hver enkel, for all del.
Samme tenker jeg, på forumet har man mulighet til å være mer anonym, på Facebook blir man så synlige og det i seg selv har sine fordeler og ulemper..Har samme erfaring. Ønsker personlig ikke melde meg inn i FB gruppe før etter en stund siden alle kan se hvem jeg er.
Har fått god kontakt med en del fra de forrige barselgruppene mine, men det var mest rett før, og etter fødsel. Alle var her inne først. Sist hadde jeg menstermin i slutten av mnd, og OUL termin i beg av neste mnd, så meldte meg inn i begge to.Samme tenker jeg, på forumet har man mulighet til å være mer anonym, på Facebook blir man så synlige og det i seg selv har sine fordeler og ulemper..
Det er absolutt fordel med begge stedene, men syntes det er så trist når aktiviteten blir mindre og mindre etterhvert som "alle" blir aktive på face. Men igjen, fordeler og ulemper m/det mesteHar fått god kontakt med en del fra de forrige barselgruppene mine, men det var mest rett før, og etter fødsel. Alle var her inne først. Sist hadde jeg menstermin i slutten av mnd, og OUL termin i beg av neste mnd, så meldte meg inn i begge to.