Facebook-gruppe Termin April 2025

Babiiis

Blir kjent med forumet
Hei ❤️

Kan være jeg ikke henger helt med i svingene, så legg gjerne med link om det allerede finnes, men om ikke, er det noen som tar på seg oppgaven med å lage en Facebook-gruppe for oss med termin i april?

Andre termingrupper pleier å ha messengerchatter for alle medlemmene i gruppen som er mere lokale, gjerne at det nesten blir som større barselgrupper, så det blir mange chatter og i tillegg snapstoryes som opprettes. Jeg er selv litt usikker på hvordan alt gjøres, er det noen som føler seg giret på å starte opp alt dette her?

Hei ❤️

Kan være jeg ikke henger helt med i svingene, så legg gjerne med link om det allerede finnes, men om ikke, er det noen som tar på seg oppgaven med å lage en Facebook-gruppe for oss med termin i april?

Andre termingrupper pleier å ha messengerchatter for alle medlemmene i gruppen som er mere lokale, gjerne at det nesten blir som større barselgrupper, så det blir mange chatter og i tillegg snapstoryes som opprettes. Jeg er selv litt usikker på hvordan alt gjøres, er det noen som føler seg giret på å starte opp alt dette her?
Er en stor gruppe på Facebook som heter termin i april 2025 eller noe sånt. Men den er svær med over 1000 medlemmer. Om folk vil så kan vi jo lage en egen for gjengen her inne. Jeg synes selv den andre blir for stor.

Kan du legge ut link til den her? Når jeg søker får jeg opp alle utenom april 2025

Er en stor gruppe på Facebook som heter termin i april 2025 eller noe sånt. Men den er svær med over 1000 medlemmer. Om folk vil så kan vi jo lage en egen for gjengen her inne. Jeg synes selv den andre blir for stor.
Eller er det den april due date? Den er for hele verden, jeg kunne tenkt meg en for hele Norge

Kan du legge ut link til den her? Når jeg søker får jeg opp alle utenom april 2025

Se om den funker. Den er for Norge iallfall. Linken ser helt merkelig ut men den er kopiert fra gruppen sin delefunksjon. Legger ved screening shot av tittelen. Klippet den til så jeg ikke outer noen til hele nettetScreenshot_20241114_155727_Facebook.jpg

Det hadde vært veldig hyggelig!

Jeg kan lage det nå, send gjerne link med Facebook-profil i tilfelle det skulle være flere med samme navn :love017
Sender deg jeg. For linken funker ikke. Var akkurat det samme som skjedde når jeg prøvde å linke til den andre gruppen.

Det har kommet en del medlemmer der nå, men hvis linken ikke fungerer så send meg en direktemelding her inne så skal jeg sende gruppeinfo på Messenger :)

Back
Topp