Facebook gruppa (beklager maset)

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Når dere sender forespørsel om å bli med i facebook gruppa, kan dere værsåsnill sende meg en PM her på forumet med navnet deres sånn at jeg vet hvem det er som spør om å få bli med i gruppa?

Det kan hende dette har blitt snakket om før, men jeg har igrunn ikke lest så mye om den facebookgruppen som dere har lagd. Men skal ikke alle som har termin i september få lov til å bli medlem i gruppen? Tviler egentlig på at det er mange som ikke er innpå her som finner den gruppen.. har ikke så lyst å avsløre hvem som er bak nicket mitt her inne..

ORIGINAL: Klarforbaby

Det kan hende dette har blitt snakket om før, men jeg har igrunn ikke lest så mye om den facebookgruppen som dere har lagd. Men skal ikke alle som har termin i september få lov til å bli medlem i gruppen? Tviler egentlig på at det er mange som ikke er innpå her som finner den gruppen.. har ikke så lyst å avsløre hvem som er bak nicket mitt her inne..

Det stemmer det, men det var et ønske om at gruppen skulle være lukket sånn at kun medlemmer kan se hva som står på veggen og for å bli med i gruppa så må man bli godkjent av admin... jeg ser ingen annen måte å gjøre det på enn denne... om jeg godtar alle som vil bli med i gruppa så kan jo alle som er på facebook slippe inn i gruppa og da forsvinner egentlig vitsen med lukket gruppe... mener jeg iallefall... jeg kan jo ikke vite om det er random facebook bruker som sender forespørsel eller en fra septemberforumet...

Om jeg ikke tar feil er det Septemberbaby 2010 .... =) om du søker på gruppen på facebook :-) 

ORIGINAL: Pixiee

Om jeg ikke tar feil er det Septemberbaby 2010 .... =) om du søker på gruppen på facebook :-) 

Stemmer det ;)

ORIGINAL: MiniGull

Det stemmer det, men det var et ønske om at gruppen skulle være lukket sånn at kun medlemmer kan se hva som står på veggen og for å bli med i gruppa så må man bli godkjent av admin... jeg ser ingen annen måte å gjøre det på enn denne... om jeg godtar alle som vil bli med i gruppa så kan jo alle som er på facebook slippe inn i gruppa og da forsvinner egentlig vitsen med lukket gruppe... mener jeg iallefall... jeg kan jo ikke vite om det er random facebook bruker som sender forespørsel eller en fra septemberforumet...

Ja, du har et poeng der:) Er enig:) Og visst det bare er du som får vite hvem som er hvem så får det heller bare være:)

ORIGINAL: MiniGull

Ja, du har et poeng der:) Er enig:) Og visst det bare er du som får vite hvem som er hvem så får det heller bare være:)

Jeg kan love deg en ting og det er at jeg har hukommelse som en gullfisk :p hehehe... blir en del folk for meg å godkjenne så skjer ikke at jeg klarer å huske navn... men de fleste som har blitt med i gruppa hittil har fortalt, i gruppa hvem de er faktisk :)

Jeg slipper ikke unna med at folk vet hvem jeg er ettersom jeg er den eneste admin av gruppa ;)

hmmm, vist eg blir medlem komme da ikkje fram på facebook sio sån at alle kan sjå ka gruppa du er med i ?? vil ikkje at så mangen skal finna ut av da no[&:]

Det vet jeg faktisk ikke Timeline :S gruppen er ikke hemmelig så trur det kommer frem på facebook siden din om du blir med.

Då trur eg at eg vente litt med å melde meg inn i gruppen til eg er klar for å komme heilt ut med med svangerskapet..

Back
Topp