Fabian å

twinanne

Forumet er livet
Nå hovnet høyre øye opp som en ballong, det er første gang det hovnet slik opp i denne IVF runden, første IVf runde så hovnet øynene mine opp som ballonger 3 ganger i løpet av nesespray perioden.
Håper det ordner seg før fredagen, har ingen sjåfør den dagen - man bør jo helst ha klart syn på vegen tilultralyden da, når det er såpass lang veg eller kort veg for noen av dere når jeg snakker om en times kjøring. Har øyendråper som jeg har brukt hver dag de 2 siste ukene nå, før litt innimellom. Nå er jeg skikkelig lei av den nesesprayen altså.

Måtte bare få det ut - for vel gå å legge meg straks.

er dette pga nese sprayen???[8|]

jepp nesesprayen - det er øyenlokkene og huden rundt øynene som hovner opp så øyet ligger langt inne i der for å si det på en måte, og det hvite e helt rosa og glassaktig, jeg er så lei av dette her......men jeg får jo ikke noe annet  bruke så da er det bare å bite tennene en sammen, men det hadde kanskje vært greit at det så helt for jævlig ut når jeg skal på ultralyd så kan det hende at de kan gi meg sprøyter istedEnfor, men det er jo ikke inn i systemet på det offentlige da, på private så hadde jeg ått sprøyter, men da er det kanskje vanskeliger å kontrollere el også, misunner de i USApå en måte jeg, der kan de få sprøyter til asolutt alt, nedstimulerings fasen - stimulerings fasen- og den store progrestron sprøyta som blir satt i låret/baken (den klager de litt over da)

det derr høres lite godt ut altså[&:]

men kunne du ikke ha brukt en anna spray????

håper det kommer seg igjen. hadde du det lenge sist gang???

Huff[&:] høres ikke godt ut. Kjipt at du får slike bivirkninger.....
Håper øyet ditt er litt bedre imorgen tidlig[:)]

Første gang så var øynen hovna opp i 4 dager, 2. gang da haddee jeg fått tajk i øyendråper hovent 3 dager. og 3. og siste gang hoven i 2-3 dager. Håper at bare er ooppe i 2dager denne gangen her, for bare se hva som skjer.

ORIGINAL: twinanne

Første gang så var øynen hovna opp i 4 dager, 2. gang da haddee jeg fått tajk i øyendråper hovent 3 dager. og 3. og siste gang hoven i 2-3 dager. Håper at bare er ooppe i 2dager denne gangen her, for bare se hva som skjer.

høres J**** fælt ut det derr[&:]

god bedring sier no eg[:)]

Uff! Hørres skikkelig ubehagelig ut..[&:]

Takk for sympatien jenter, jeg for gå ned til  min bedre halvdel og legge meg, er i litt dårlig humør nå, og merker eggstokkene også, syns nok litt synd på meg selv akkurat nå,

Godnatt da jenter og sov søtt

ORIGINAL: twinanne

Takk for sympatien jenter, jeg for gå ned til  min bedre halvdel og legge meg, er i litt dårlig humør nå, og merker eggstokkene også, syns nok litt synd på meg selv akkurat nå,

Godnatt da jenter og sov søtt

Ja det har du VIRKELIG lov til snuppa.

ha en god natt[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Uff! Hørres skikkelig ubehagelig ut..[&:]

Håper hevelsen er gått ned???

Hevelsen er like ille i dag, men jeg for ta øyendråpene mine 3 ganger i dag, og håpe at det har gått litt ned i morgen når jeg skal kjøre til Porsgrunn.

Back
Topp