Faan

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Der kom tanta. 12 uker etter.
Menssmerter er faen meg verre enn fødsel!

Når fikk dere som har fått? Så kjipt!!

Usj så teit:oops:

Jeg fikk det 5-6 uker etter fødsel, og den kom jammen meg tilbake bare 3 uker etter første omgang:eek::p så har allerede hatt mensen 2 ganger! Har heldigvis sluppet unna med for mye smerter:) hadde vært bra om det fortsatte sånn, men har mine tvil:P

☆★hilsen meg★☆

Hadde glemt hvor kjip mensen var før jeg fikk den ca 8uker etter fødsel:( pleide ikke få så mens smerter, men denne gangen var det mer enn jeg noen gang har hatt. Håper det kun var pga det var første gang etter fødsel.

Hadde glemt hvor kjip mensen var før jeg fikk den ca 8uker etter fødsel:( pleide ikke få så mens smerter, men denne gangen var det mer enn jeg noen gang har hatt. Håper det kun var pga det var første gang etter fødsel.
Ja asd.
Lurer på om det kan ha noe å si jeg og. For det gjør vondt!

Sniker....
Her er mensen mye verre etter fødselen enn den var før, forbasket drit!!!

Hadde en liten blødning etter 7 uker men usikker på om det var tr som kom tilbake eller om det var siste rest :p Håper det går litt tid før tr kommer :) fullammer jo tross alt!

Her kom den 6 uke etter fødsel... Og det va reine syndefloden, kun 2 daga me smerter eller var det bærre en foss....

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjipt! :(

Sist fikk jeg den tilbake etter ca 9 mndr. Håper den holder seg borte så lenge denne gangen også, men jeg har mine tvil.

Fikk den igjen etter 9 uker, å nå at j hatt det i over en uke! Å først nå har mens smertene kommet! Kjennes ut som etterrier :p Dette savnet jeg ikke!!

Fikk den igjen ca 10 uker etter. Startet på cerazette så håper på å få en litt normal syklus istede for opp mot 150-200 dagers syklus... Jeg er vandt med å ha små blødninger i 4-5 dager, denne gangen er det store og har allerede vart i 9 dager!!!!!!!!!

Fikk den igjen etter 9 uker. Varte i 6 dager, 0 menssmerter :) heldigvis :) men savner det ikke nei :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fuck.. Hadde nesten glemt at mensen fantes jeg nå! Hadde spiral før jeg ble gravid og hadde den aldri.. Ikke fått den igjen enda. Men må vel bare forberede meg på at den dukket opp når som helst! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp