Heidi10+12
Gift med forumet
huff.. vet ikke hva som har skjedd jeg men...
hadde termin 23.05.10.. gikk da egentlig ut i permisjon 03.05.10.. fødte 28.04.10(men det har jo ikke noe og si!)
permisjonen skulle da være skutt 07.01.11.
men i høst hadde pappa`n 4 uker pappa-perm.. allså min permisjon skulla da bli forlenga med 4 uker..
fikk my dato 22.02.11.
så det er jo det jeg har gått ut i fra...
nå fikk jeg bare penger for 02.01.11- 11.01.11?!!
ringte og lurte på hvorfor.. og da sier de på NAv at permisjonen min gikk ut da!
sier jo at far har hatt 4 uker, så min perm er forlenga, men de mente den var forlenga?!
skal ned på kontoret i mårra og snakke med de! har med noen papirer, men skjønner jo ikke halvparten av det som står der da!
men hvis det er tilfellet at min permisjon er over.. mister far sinne siste 6 uker siden vi ikke har sakt i fra om de enda!
skulle si i fra nå i dag! men nå er det sikkert forseit! [:(][:@]
er så sint, fortvila og forvirra nå!
håper bare det løser seg!
dagens klage[8D]
hadde termin 23.05.10.. gikk da egentlig ut i permisjon 03.05.10.. fødte 28.04.10(men det har jo ikke noe og si!)
permisjonen skulle da være skutt 07.01.11.
men i høst hadde pappa`n 4 uker pappa-perm.. allså min permisjon skulla da bli forlenga med 4 uker..
fikk my dato 22.02.11.
så det er jo det jeg har gått ut i fra...
nå fikk jeg bare penger for 02.01.11- 11.01.11?!!
ringte og lurte på hvorfor.. og da sier de på NAv at permisjonen min gikk ut da!
sier jo at far har hatt 4 uker, så min perm er forlenga, men de mente den var forlenga?!
skal ned på kontoret i mårra og snakke med de! har med noen papirer, men skjønner jo ikke halvparten av det som står der da!
men hvis det er tilfellet at min permisjon er over.. mister far sinne siste 6 uker siden vi ikke har sakt i fra om de enda!
skulle si i fra nå i dag! men nå er det sikkert forseit! [:(][:@]
er så sint, fortvila og forvirra nå!
håper bare det løser seg!
dagens klage[8D]