Faan hakke!!!

gullkua

Forelsket i forumet
Og jeg pleier IKKE å banne engang!!!
Men jeg har fortalt at jeg er gravid til de jeg jobber med, 6 stk på min avd. + rektor (jobber i bhg, der skole og bhg er i ett..) ei som er gravid kom å sa ho drømte at jeg var gravid, og jeg tenkte at jeg trengte ikke å si at det ikke var sant, ho fortalte jo meg det tidlig, og jeg holdt tett om det! Så jeg sa at dette ikke var offentlig enda!!!!! I dag har jeg fått masse gratulasjoner av alle lærerne på skola!!! Forbanne asså!!! Sånn var det sist og!! Fikk melding av ei god venninne da: "er det sant det jeg hører?" Da hadde ho fått høre det av andre enn meg/oss FØR det var offentlig!! Og jeg vil jo fortelle mine nærmeste venner dette selv!!! den gangen visste mamma &pappa det, pluss FÅ på jobb.. rektor + noen få, bare..  Så nå blir vi vel bare nødt til å offentliggjøre det nå, allerede?? en forbanna drittliten plass!!! kjenner det blir sånn barneskole opplegg, der man MÅ snakke om andre...? Hvilke interesser har folk med å fortelle sånt vidre????

Da hadde jeg blitt temmelig forbanna, det er ikke gøy i det heletatt!! Huff..

eg var så dum at eg fortalte søstra mi det når eg var 6-7 uker fordi ho lurte på hvorfor eg var så dårlig , så i 2 årsdagen til gutten min dagen etterpå så annonserer ho det forran alle , og var ikke bare familie der heller , så skjønner på en måte hvordan du føler det..

Fy f så dårlig gjort

dårlikt gjort!! 

Huff og huff! Utrolig dårlig gjort av henne, fordi det er IKKE hennes barn at hun har på en måte IKKE rett til å fortelle før dere! *Gaah!*

Jeg skjønner bare ikke hva som for folk til å fortelle om andre sine liv, egentlig..? Å når hun attpåtil er gravid selv, og jeg fortalte at det ikke var offentlig enda.. og fortalte om hva som skjedde forrige gang!! Så syns jeg ho burde hatt vett til å holde kjeft!!! Kunne spurt meg først om det var offentlig i allefall!!! eller..? Skuffa er vel et bedre ord, kanskje..? Ikke at det er verdens undergang, asså.. Men unødvendig!!!!!!

Så utrolig dårlig gjort :( 

Dette er jo strengt tatt brudd på taushetsplikten!! Finn ut hvem som ikke holder tett å gå videre med det!! 

Veit hvordan det føles. Samme skjedde meg med første. Utrolig kjipt og kjedelig. 

All min sympati til deg.

Klemmer 

Nå ble jeg skikkelig irrtert på dine vegne! Fy så dårlig gjort :-( Har du sagt i fra til ho at du er skuffa? Syns hun fortjener å høre det!

Du får prøve å tenke på det positive, at du har en nydelig spire i din mage og at du kan glede deg sammen med de (som tydeligvis ble veldig glad for deg) som nå vet det, selv om det ble litt tidligere enn du hadde planlagt.

er egentlig for snill i slike saker.. og godtar alt veldig lett.. men kjenner at NÅ ble jeg provosert, så håper jeg klarer å si det til ho det gjeld!! "som ikke hadde oppfatta at det ikke skulle gå videre!" som rektor så fint sa det.. Det er jo bare PISS!!  har ikke prata med hun etter at jeg fant ut hvem det var, derfor ikke fått sagt noe.. får satse på at jeg treffer ho i mårå! (og at jeg er like irritert da.. er ikke noe flink til å være langsint.. :S hehe..)

Så utrolig dårlig gjort! 

Dunn skrev:
Så utrolig dårlig gjort! 

Back
Topp