faan da!!

Lillespire2024

Glad i forumet
ååååå!![:'(]
jeg skreiv et innlegg tidligere om at lånekassen ikke hadde behandla søknadn min enda.. sendte jo mail til dem og fikk svar om at den skulle bli behandla iløpet av forrige uke.. men de har ennå ikke behandla den!! nå begynner jeg å bli virkelig forbanna på lånekassen! går opp i liminga snart jeg nå!! huff for et styr!!![&o]

venter du på kun fødselsstipend eller hele pakka? Skjønner at du er lei av å vente, det var nemlig jeg også! Men fikk heldigvis gjeldsbrevet i dag som jeg skrev under på og sendte i dag[:D]

Min søknad mottok de 14. oktober vet jeg.. Men sendte den i slutten av september, så de bruker to uker på kun å motta søknader der. Ikke rart det går treigt.

ORIGINAL: spindel

venter du på kun fødselsstipend eller hele pakka? Skjønner at du er lei av å vente, det var nemlig jeg også! Men fikk heldigvis gjeldsbrevet i dag som jeg skrev under på og sendte i dag[:D]

Min søknad mottok de 14. oktober vet jeg.. Men sendte den i slutten av september, så de bruker to uker på kun å motta søknader der. Ikke rart det går treigt.

jeg venter på hele pakka liksom.. de mottot søknaden min 1 oktober. jeg betalte ikke semesteravgift for å få de pengene først heller, så når jeg først får penger får jeg jo mye, men guuud bedre KOR TRÆÆÆG DÆM E!!!

Back
Topp