Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: NussenasseKan bare forestille meg hvor vondt du må ha det stakkars[:(] Men bra du fant ut av hans sanne natur[:@] Har selv ei vennine som har hatt maks uflaks med gutter,så hvis du har behov for å prate med flere er det bare å sende meg pm! Stor trøsteklem
Stooor stoor trøsteklem. Kan ikke være lett å finne ut sånne ting om en man er glad i! Send gjerne Pm om du har behov for å prate. Håper alt ordner seg!
ORIGINAL: CogJ
ORIGINAL: venter jentenr2som tatt ut av munnen min.. har tilgitt sambo for noe mange mener er utilgivelig, så lurer på hva dette er..
jeg er veldig nysgjerrig av natur så jeg bare spør om du kan sende mg pm jeg...
har full forståelse om du ikke vil iogmed jeg ikke kjenner deg, men bedre å spørre en gang for mye enn for lite...
uansett håper jeg du kommer deg gjennom dette og har venninner som støtter deg som du kan prate ut om dette...
masse lykke til iallefall...
ORIGINAL: Novemberblomst87
vet ikke å det gjelder og å gubben har gjort som er såååå fælt..
men antar at det er helt over streken jævlig...
så sender deg en trøsteklem og kos...
håper det hjelper...

ORIGINAL: suprAnirac
*stor klem*
[:)]
ORIGINAL: MissOLD!
oida!hva har skjedd?
Du trenger ikke fortelle altså.
Masse trøstekoser fra meg og småen
ORIGINAL: CogJ
ORIGINAL: venter jentenr2som tatt ut av munnen min.. har tilgitt sambo for noe mange mener er utilgivelig, så lurer på hva dette er..
har full forståelse om du ikke vil iogmed jeg ikke kjenner deg, men bedre å spørre en gang for mye enn for lite...
uansett håper jeg du kommer deg gjennom dette og har venninner som støtter deg som du kan prate ut om dette...
ORIGINAL: venter jentenr2
ORIGINAL: maysen
Uff så leit..
Masse trøsteklemmer sendes din vei snuppa
ORIGINAL: venter jentenr2
ORIGINAL: **mam**
Så trist å høre[&o][:(]
Men som andre sier, godt du oppdaga det!
Sender deg en gooooo klem, bruk de du har rundt deg og du skal se ting ordner seg for deg og sønnen din, sakte men sikkert så blir det bedre[:)]
Sender deg en liten blomst og jeg[:)]

[:)]