Faaantastiske kremer!!

merzedes_85

Andre møte med forumet
Hei alle mødre=)

Jeg ville bare dele med alle dere som ikke er så førnøyd med kroppen etter et lang svangerskap..

Jeg har brukt nuskin sitt Galvanic Spa System II med Body Shaping Gel, og er så sinnsykt fornøyd!!!! Den er til å redusere appelsinhud i utgangspunktet, men jeg har brukt den på min slappe mage, og det er helt utrolig stor forskjell.. Jeg fikk en del strekkmerker, og en ganske dvask mage etter mitt første svangerskap, men nå er den strammet seg nesten helt opp! Jeg er egentlig utrolig lei meg for at jeg ikke har oppdaget produktet før, da det snart 5 år siden førstemann kom. Jeg var bare 19 år og det var IKKE kult å gå på stranda med den magen.

Men da har jeg informert dere alle=) Har fått en delk erfaring med produktene nå, så bare å spørre hvis dere lurer på noe=)

På nuskin.com.  eller så kan jeg bestille en for deg, så kan du får den med 20% avslag.. Kusinen min som er selger, og hun som solgte meg min.. tror hun kan fikse sånn 20% eller noe

Ehm, reklameinnlegg ja..

Ja det er sikkert det mest unike produktet på markedet ever:-) Alle jeg kjenner som bruker det er også veldig fornøyde. Jeg kan skaffe det til 30%avslag eler innkjøpspris og også gi dere alle produkter til innkjøpspris for resten av livet ved å registrere dere som fordelskunder om noen er intr i det. Ingen forpliktelser involvert heller[:D]

Kan noen fikse litt rabatt for meg? Send meg en pm:)[:D]

ORIGINAL: ~Billebror~

ORIGINAL: Ylva09

godt salgstriks [;)] den funker sikkert veeeeldi bra [;)]

ORIGINAL: LilleEmma

ORIGINAL: ~Billebror~

godt salgstriks [;)] den funker sikkert veeeeldi bra [;)]

Salgstriks eller ikke salgstriks???? Kan i alle fall med hånden på hjertet si at disse produktene virker som forskrevet og i tillegg så er det ikke innblandet noen farlige/giftige stoffer som i mye annet man kjøper[:D].
Det er vel ikke feil å vidreformidle produkter som man synes er bra siden folk hele tiden klager på utseende sitt? Man vil jo bare hjelpe...

ORIGINAL: spirelire

Den som intet våger, intet vinner[;)]

Liker innstillingen din!!

[:D]

Det som høres for godt ut til å være sant, er som regel det. [;)]

Det har du rett i i99,9% av tilfellene, men må nok skuffe deg med denne gangen for det virker virkelig!!!

ORIGINAL: hyggli

Ja, siden flere sa at den fungerer så er det kanskje faktisk sånn også[:D]

Ja, siden flere sa at den fungerer så er det kanskje faktisk sånn også[:D]

Jeg skjønner at folk kan være skeptiske til sånt, det er jeg også. Det er vel egentlig sunt å være skeptisk.
Jeg trodde heller ikke at slikt fungerte fordi det er jo så mange aktører på markedet når det gjelder kropp og velvære. Jeg må understreke at det er helt utrolig, men sant, dette er virkelig noe å bruke pengene på fordi det holder ord og funker som bare det!!!

Høres kjempe bra ut!!![:)] trenger virkelig en krem som dette på mine super flotte strekkmerker på min globus-mage..[8D][8D][8D]

http://minmote.no/index.php/2009/05/bli-kvitt-cellulittene/

hmm jaja d kan sikkert gjøre d for en periode.. men ikke noe jeg ville ha brukt penger på.

http://www.dinside.no/502829/krem-mot-fett-virker-ikke

det er nok ikke så lettvindt at en krem forbrenner fett..

har heller ikke tro på at kremer forbrenner fett alene, men tror du på at strøm kan gjøre det da? Finnes jo mange institutter rundt om som tilbyr behandling for flere tusen kroner, folk blir jo slankere og fastere i fisken[:D]. Hva om man da kunne gjøre det hjemme til en brøkdel av prisen?[;)]

http://minmote.no/index.php/2009/05/bli-kvitt-cellulittene/

hmm jaja d kan sikkert gjøre d for en periode.. men ikke noe jeg ville ha brukt penger på.

http://www.dinside.no/502829/krem-mot-fett-virker-ikke

det er nok ikke så lettvindt at en krem forbrenner fett..

har heller ikke tro på at kremer forbrenner fett alene, men tror du på at strøm kan gjøre det da? Finnes jo mange institutter rundt om som tilbyr behandling for flere tusen kroner, folk blir jo slankere og fastere i fisken[:D]. Hva om man da kunne gjøre det hjemme til en brøkdel av prisen?[;)]

Nei har nu ikke nå særlig trua på den strømmen heller.. [8D] om d va d du mente..
D som funke best e jo riktig kosthold og trening! Koste ikke så mye heller [8D]
Men de som trur på de her kreman, kan versego få kjøp d. [:D]

Hvordan i all verden skal vi få i oss rett kosthold i disse tider? Vet du at 5 frukt og grønt om dagen sikkert har økt til det 3 doble? hvor mye vitamier og mineraler forringes ikke på vei fra sør til nord? Og når skal vi få tid til å trene? Tenker jeg holder en knapp på vitenskapen jeg siden jeg vet den virker[:D]
og desutten når har vel trening hjulpet på strekkmerker???

Back
Topp