Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det jeg og.. Men tenker som så at så lenge jeg ikke blør skikkelig er det nok ingen fare! Husk og ikke stresse
leste nettopp i ei svangerskaps bok at det er mange som får små blødninger i starten av svangerskapet og også senere pga fostere fester seg dypere inn i livmoren. så kan være det da. var spes vanlig runt 10 dagen etter befuktningNå har jeg farga utflod igjen.. hadde d i forrige uke også.. utrolig urovekkende.. Vi har prøvd så lenge, så blir så ufattelig stressa
leste nettopp i ei svangerskaps bok at det er mange som får små blødninger i starten av svangerskapet og også senere pga fostere fester seg dypere inn i livmoren. så kan være det da. var spes vanlig runt 10 dagen etter befuktning
<Her er det farga utfold irriterende ofte! Men var slik forrige graviditet også. Vet det ikke er noe farlig så lenge
Jeg ikke blør mer enn det lille som kommer når jeg tørker meg!
Jeg har også hatt det litt siste dagene, å jeg tar de litt roligere enn mannen for han får nesten litt panikk, hihi men prøver og roe han ned ;-)