Faaader... Farga utflod igjen..

Snoflak

Elsker forumet
Nå har jeg farga utflod igjen.. hadde d i forrige uke også.. utrolig urovekkende.. Vi har prøvd så lenge, så blir så ufattelig stressa

Jeg har det jeg og.. Men tenker som så at så lenge jeg ikke blør skikkelig er det nok ingen fare! Husk og ikke stresse:)

Jeg har det jeg og.. Men tenker som så at så lenge jeg ikke blør skikkelig er det nok ingen fare! Husk og ikke stresse:)

Tusen takk.. fikk d etter å ha vært i stallen idag.. jeg har jo øket abort fare så blir så fryktelig redd for å miste

Får farga utflod, eller litt rennende farga veske, etter samleie. Det er pga ekstra følsomt oppi der :) Det går bra, så lenge d ikke er mye friskt blod, og vondt. :)

Vi har ikke sex siden min livmorhals er operert bort å derfor infeksjonsfaren er stor

Her er det farga utfold irriterende ofte! Men var slik forrige graviditet også. Vet det ikke er noe farlig så lenge
Jeg ikke blør mer enn det lille som kommer når jeg tørker meg! :)

Jeg har også hatt det litt siste dagene, å jeg tar de litt roligere enn mannen for han får nesten litt panikk, hihi men prøver og roe han ned ;-)

Nå har jeg farga utflod igjen.. hadde d i forrige uke også.. utrolig urovekkende.. Vi har prøvd så lenge, så blir så ufattelig stressa
leste nettopp i ei svangerskaps bok at det er mange som får små blødninger i starten av svangerskapet og også senere pga fostere fester seg dypere inn i livmoren. så kan være det da. var spes vanlig runt 10 dagen etter befuktning

leste nettopp i ei svangerskaps bok at det er mange som får små blødninger i starten av svangerskapet og også senere pga fostere fester seg dypere inn i livmoren. så kan være det da. var spes vanlig runt 10 dagen etter befuktning

Takk for det :) Men befruktningen skjedde rundt 3 uker siden :)

Her er det farga utfold irriterende ofte! Men var slik forrige graviditet også. Vet det ikke er noe farlig så lenge
Jeg ikke blør mer enn det lille som kommer når jeg tørker meg! :)
<
Takk :) Jeg har hatt tilsammen sikkert 1/4dels teskjed brun utflod.. Så er ikke såå mye, men ser så fælt ut mot hvit bakrunn i trusa.. skremmer meg..

Jeg har også hatt det litt siste dagene, å jeg tar de litt roligere enn mannen for han får nesten litt panikk, hihi men prøver og roe han ned ;-)

Det klarer jeg ikke.. har forberedt mannen på at det er mulig vi mister nå

Hvordan går dt? Kommet mer? Om du mister kommer det mer og mer. Jeg krysser fingrer for deg!! :)

At det kommer litt rosa på papiret er ikke noe farlig, så lenge det ikke kommer mer og mer.
Krysser fingra for deg! Dette går nok bra skal du se :)

Back
Topp