Faaaaen!!

Teddyen

Glad i forumet
Jadda... [8|] Det er Mira sin nye favoritt-frase... Kjekt å være på ferie med storebror...
-På den positive siden så har hun utviklet resten av språket sitt kjempemye da!
(men kan styre meg for den banningen... [&:])

Noen andre småtroll som er store i munnen? [8D]

Jada, her bannes det støtt og stadig, og det er ingen andre enn min feil!![:o]

Favoritten er "Satan", men det kommer også ut som "Hevlete" og "Fans djit"

Så jeg jobber med å endre språkbruken på meg selv, så vi kanskje ikke får sånt språk på Ingrid!![:D]

Her bannes det som en sjøulk[8|] "Jeg er faen" stod hun å ropte på toppen av klatrestativet for et par helger siden[&:]

Hun snakker som oss nå. Ingen spesielle begrensinger i språket ellers.

Hehe - ja, han banner litt, gjør han vel. Men ikke like ofte som han sier "Herreguuud" [8|]

Hahahaha må le[:D]Men nei, min sønn banner ikke(egentlig litt rart for det blåser av noen gloser her innimellom[8|])Ikke for det, vi prøver bevisst å holde munn hvis vi slår oss eller no[:)]Dt blir vel når han entrer store barnehagen borti nabolaget her tenker jeg[8D]

Nei, ikke noe voldsomt.. Hun sier "huff for et drittvær" eller "fy fadaj" som det sterkeste..[8D]

Har dannede barn vi vetu Pijah[8D][X(]

For en liten tid tilbake flyttet jeg lekebordet til Adrian fra stua og inn på rommet - det skulle jeg vist IKKE gjort!

Adrian kom hjem fra bhg og kom inn i stua: " mamma hvor er bordet mitt?" - "på rommet ditt",sa jeg.. Adrian tusler inn på rommet..

FAAAAEN!!! ropte han fra rommet

"hva er det?" sier jeg forsiktig.. "mamma! det bordet skal ikke stå her inne, faaaen!!"

Hehehe, måtte ta meg skikkelig i det for ikke å le høyt.. [8D]

Hahaha! Sorry, men jeg må bare le av alt disse ungene kommer med [:D][:D]

Her begynner sprkbruken å ta seg opp også  [:o] Og det er nok ene og alene min skyld! Jeg er fæl til å banne..

Nå for tiden går det i Hejjegud (Herregud!) Hun sier det heeele tiden!

En dag drev hun på uti gangen, der oppdaga hun at ei gulvlist var løs, så hun greide å plukke den av. Jeg var på badet når hun ropte "Å hejjegud mamma, kom å sjåååååå"

Ellers så kan hun sangen "kjære gud jeg har det godt"  (Kjære gud jeg har det godt, takk for alt som jeg har fått.. osv osv)
Meeeeen, det hender seg det blir "Hejjegud jeg har det godt.." Ehe [:o][:D]

hOHOHO[:D]

Ikke mye dannet lille frøkena mi nei... [8|] Her en kveld så løp hun rundt huset til foreldrene mine og ropte "FAAAAEN I HELVETE!!!!!" gang på gang... [&:] Løp en fornøyd storebror etter og syntes han hadde gjort en bra jobb... [8|] Jadda jadda... Håper det ordner seg igjen når hun kommer tilbake til barnehagen og broren ikke gidder å leke med henne mer! "mamma, klapp igjen!" fikk jeg også høre i går! [:o]

Her har jeg ikke hørt ett banneord enda.Gutten min er litt sent ute med språket,men det kommer nok [;)].
Vi banner veldig lite hjemme.Jeg får det heller ut på jobben isteden [8D]

ORIGINAL: Teddyen

Ikke mye dannet lille frøkena mi nei... [8|] Her en kveld så løp hun rundt huset til foreldrene mine og ropte "FAAAAEN I HELVETE!!!!!" gang på gang... [&:] Løp en fornøyd storebror etter og syntes han hadde gjort en bra jobb... [8|] Jadda jadda... Håper det ordner seg igjen når hun kommer tilbake til barnehagen og broren ikke gidder å leke med henne mer! "mamma, klapp igjen!" fikk jeg også høre i går! [:o]

Nå må du lukke munnen din, mamma, kommer her innimellom, om det er noen trøst[8|]

ORIGINAL: Durken

Nå må du lukke munnen din, mamma, kommer her innimellom, om det er noen trøst[8|]

Joda.. [8D] Jeg sa tydelig ifra at sånn fikk hun ikke snakke til meg da. Selv om hun ikke skjønner at det er frekt så sa jeg at det ikke var pent å si sånn. En ting er en banneglose i ny og ne, men vil ikke ha så frekke unger altså. [&:]

Hahahahahaha!!!! Sorry at jeg ler, men jeg syns jeg ser henne[8D]

Kaisa banner ikke enda, men hun kjefter på meg om jeg glemmer meg. Jeg klarer å beherske meg som oftest, men for noen uker siden klarte jeg ikke. Kom kjørende med Kaisa i bilen og en annen bil kom ut fra ingensteds og snaiet forbi meg. Da kom det "men i helvete da" fra meg....frøkna sa ingenting, men når vi kom på butikken noen timer etterpå sa hun, høyt....MAMMA DU SA HELVETE I BILEN, DET EKJE LOV, DU MÅ SI UNNSKYLD!!! Joda...jeg måtte pent be om unnskyldning[:D]

Søte Kaisa[:D][:D]

Her går det mye "herregud" eller "oh my good". Hun sier også fy.

Vi var på camping i pinsen og da kom det faen fra tulla her, hørt det fra storebror ja[8D]

V dreiv og plaga S her for en stund siden, og så trekker gutten litt sånn oppgitt på skuldrene og sier "Gi nu fa**n, Vegard" før han gikk inn på rommet sitt og lukka døra bak seg. V så bittelitt perpleks ut sekundene etterpå [8|]

Hahaha!! [:D] Hysterisk morsomt! Hehehe...
Høres ut som det tross alt er litt normalt at de holder på sånn da! [;)]

Back
Topp