Faaaaaaaaaen

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Tørketromlen til 6000kr som mamma kjøpte til oss i august ifjor ble nettopp ristet av vaskemaskinen når den var igang. Begge var i vater og stod på gummiknotter så i teorien burde det ikke skjedd, selv om jeg var veldig skeptisk til å ha de sånn i utgangspunktet. Er så jævla typisk at noe sånn skal skje nå når vi akkurat har klart å spare opp penger til tv oppe i stuen her [&o] Noen som vet om dette er en forsikringssak? 

Det er vel forsikringssak, men det er jo egenandel da. Den er vel på alt ifra 1000-4000 avhengig av hvilket forsikringsselskap dere har

Hvis dere har innboforsikring så bør det vel dekke sånt (med en egenandel sikkert)? Ring å hør. Det er veldig kjedelig når sånt skjer. Ble den ødelagt da eller er skaden bare veldig kosmetisk?

ORIGINAL: namba

Hvis dere har innboforsikring så bør det vel dekke sånt (med en egenandel sikkert)? Ring å hør. Det er veldig kjedelig når sånt skjer. Ble den ødelagt da eller er skaden bare veldig kosmetisk?

Den stod jo oppå vaskemaskinen og datt ned på et betonggulv så tror ikke det er så mye å redde egentlig [&:] Å nå lar hormonene mine alt gå utover sambo siden det var han som sa at det skulle gå an å ha de sånn. Jeg vet jo at mange har tørketrommelen oppå vaskemaskinen, men jeg har aldri likt det selv..

Gud så surt... Jeg liker heller ikke tanken på å skulle ha det sånn, men det er jo veldig vanlig... Hvis dere har feks 1000 kr i egenandel, så er ikke det så ille da, verre om det er 4000... [&:]

ORIGINAL: Fabrina

Gud så surt... Jeg liker heller ikke tanken på å skulle ha det sånn, men det er jo veldig vanlig... Hvis dere har feks 1000 kr i egenandel, så er ikke det så ille da, verre om det er 4000... [&:]

Surt hvis vi må ut med så mye ja [:'(]

Bra å få bekreftet hva jeg har vært redd for... Jeg vil nemlig heller ikke ha tørketrommelen oppå vaskemaskinen vår. MEn syns veldig synd på deg/dere nå og håper dere har en bra innboforsikring.

ORIGINAL: TonjeJenta

Bra å få bekreftet hva jeg har vært redd for... Jeg vil nemlig heller ikke ha tørketrommelen oppå vaskemaskinen vår. MEn syns veldig synd på deg/dere nå og håper dere har en bra innboforsikring.

Nei, vi skal ALDRI ha det sånn igjen hvertfall. Hvorfor kan jeg ikke bare være mer sta [8|]

uff da, det vakke noe moro nei[:'(] Håper det går på forsikringen[:)] vi har kombi!

utrolig kjedelig!!
Men kan ikke skjønne at den ble ristet av hvis vaskemaskinen står i vater?? Nyere (vet jo ikke om du har det) vaskemaskiner skal vel ikke riste i de grader? (Gjør ikke min i hvertfall!) Hadde nesten heller klaget på vaskemaskinen jeg... [8|].. Og fått de til å erstatte... Spørs vel om det hadde gått, men da hadde jeg fått ut litt frustrasjon og SINNE [:@][8D] hehe.. (Der har du meg..haha!!!)

Nei, ikke vet jeg om forsikring dekker sånne ting, - kanskje "idiotforsikring"? (den som dekker hvis du mister tv'n i gulvet etc...) Kanskje dere har det?

Off,det har jeg aldri tenkt på kan skje engang!![&:]
Vår rister ikke noe egentlig heller så..og vår har stått der i over 2år!! Imorgen får vi ny vaskemaskin og tørketrommel,ble litt engstelig egentlig nå...

Håper dere får det igjen på forsikringa!![:)]

Vaskemaskinen kjøpte vi i januar 09 så den burde vell egentlig ikke riste så utrolig mye. Kanskje jeg blir nødt til å dra på elkjøp for å skjelle ut noen [8|]

ORIGINAL: Snopsi

Vaskemaskinen kjøpte vi i januar 09 så den burde vell egentlig ikke riste så utrolig mye. Kanskje jeg blir nødt til å dra på elkjøp for å skjelle ut noen [8|]

Ååå, det hadde jeg garantert gjort!!!

Back
Topp