Fa...s kvalme

jc

Gift med forumet
Nå er det noen dager siden jeg har vært kvalm....har vært ganske mye plaga, kasta opp masse. Jeg er rett å slett litt sur for at den ikke kunne holde seg her en liten stund til!!
Nå sitter jeg her med sjokoladeskåla....jeg som var så "flink" og ikke spiste noe usunt!!
Jeg eier rett og slett ikke viljestyrkeemoticon

Hehe...
Men heller sjokolade enn doskåla vel? emoticon

Men vil ikke gå opp unødvendig!!!!!!!!!!!!!
Var så flink i fjor å gikk ned 15kg, trenger ikke å legge på meg så alt for mye nå da. Men,men, kanskje jeg skulle se på bildene av flodhesten forrige graviditet...

Hehe...er ille å si det, men før jeg ble gravid så savna jeg bare at jeg skulle bli kvalm og kaste opp for da var det liksom sånn det skulle være. Men nå sitter jeg her da, kvalm og j***** og savner matlysten. Grønne, sure epler derrimot....MMMMM

jc skrev:
Men vil ikke gå opp unødvendig!!!!!!!!!!!!!
Var så flink i fjor å gikk ned 15kg, trenger ikke å legge på meg så alt for mye nå da. Men,men, kanskje jeg skulle se på bildene av flodhesten forrige graviditet...

Hehe... Ser den! Man vil jo helst bare spise sunt og være i bevegelse, men så er det liksom ikke bare bare heller 
Kjempebra at du klarte å gå ned 15kg! Da vet du at du kan Gruer meg til kg`ene jeg og, men så verdt det!

Ja det er jo så absolutt verdt det!!! Gravidekiloene gikk av ganske greit, men hadde masse for mye i utgangspunktet.  

Back
Topp