Fa*ns hormoner, da!!!

Adia

Glad i forumet
Vet ikke helt hva som rir meg i dag, jeg, men knekker totalt sammen for ingen ting! Bare litervis med tårer!
Hva er dette da? Pleier alltid å være sterk, ikke vise om noe sårer meg osv, men i dag er hele forsvarsverket ute av drift, tydeligvis! Og for hver gråtetokt bare fosser melka, hva skjer???
[:(]

Har du?? Uff, håper jeg slipper unna med denne ene dagen,da, det er jo fullstendig utmattende!
[&:]

ORIGINAL: turbodamo

har vært sånn etter alle fødslene mine, kommer hos meg dersom jeg er litt ekstra trøtt og sliten. da ligger tårene og lurer hele tiden....

Liker ikke vise det da, så stikker på badet eller noe jeg da..........

Aha... høna holdt det gående til kl 3 i natt, så jeg er forferdelig trøtt og sliten i dag, så der har jeg vel kanskje forklaringen, da!! 

ORIGINAL: Ida88

går med tårer i øynene døgnet rundt og en klomp i halsen på str med en vannmelon...
plages med amminga, får ikke til å trøste martin når han gråter, smerter i dåsa, såre brystknopper, familie problemer både min side og nå broren til sambo pga ungen[:@], osv osv...
men gråter kun når jeg er alene, vill ikke vise sambo at det er slik som det er og må prate om det...

Sender en trøsteklem til deg jeg, ser ut tl at du kunne trenge det! Det går nok bedre etterhvert skal du se, ihvertfall med deg og Martin. Tar litt tid å bli kjent. Også håper jeg du har noen å be om hjelp, så du kanskje kan få sove ut litt ekstra en dag. Det hjalp veldig på humøret mitt! Var helt utmattet og bare gråt og trodde aldri jeg skulle få til å være mamma. så fikk jeg sove ei natt, men litt hjelp utenfra, og dagen etter var jeg klar og optimist igjen!

ORIGINAL: Ida88

går med tårer i øynene døgnet rundt og en klomp i halsen på str med en vannmelon...
plages med amminga, får ikke til å trøste martin når han gråter, smerter i dåsa, såre brystknopper, familie problemer både min side og nå broren til sambo pga ungen[:@], osv osv...
men gråter kun når jeg er alene, vill ikke vise sambo at det er slik som det er og må prate om det...

Må bare kommentere litt her... Tror det er veldig viktig både for deg og for han at du viser litt følelser og dere snakker om det.. Jeg hadde aldri i verden klart meg uten sambo, og min mor og far.. Brukte mange timer i pappas armer hin dagen å bare strigråt, og gu kor herlig det føles etterpå! Hvertfall for min del er jeg nødt å få tingene ut, få trøst og råd, for å gå med det inni seg gjør det hele bare verre tror jeg..Plutselig eksploderer det totalt....
Så håper du kan få snakket med noen om det, face to face...og at det kan hjelpe deg! Goklem til deg[:)]

Back
Topp