FA****** LØPETID!!! :@

Vipsis

Gift med forumet
Jeg blir helt GAL, jeg hater den f**** løpetida! Hunden GJØR jo ikke annet enn å ligge å sleike seg, og jeg kan ikke fordra den lyden! Fatter ikke hvordan hun får til å lage en så HØY slappselyd engang, det er jo helt EKSTREMT! Hvorfor kan hun ikke bare slikke i stillhet slik som ellers på året?? 
Iferd med å bli sprøyte GAL her, og vi er fortsatt bare på 3 dagen... *HYYYYYYYL*!!!

Sorry, det var dagens utblåsning!! 

Andre som sliter med det samme? Hva ER greia med den lyden??

Enig, takler det ikke.. Er vokst opp med hunder, og hater den lyyyyden :( Grøss! Har alltid tatt vekk hundene jeg da :P Hehe, enten i hundegården eller på rommet deres. :P

Her hjemme har vi nå ei tispe på  7 mnd, gruer meg til hun blir løpsk :P

Har ikke hatt tispe selv, men min venninne har...... Det er nesten så jeg legger meg inn på mentalsykehus etter å ha blitt eksponert for den lyden en stund

Min hund er ikke så renslig av seg hun, så kunne ønske hun lagde den lyden litt oftere, for her må vi bruke bleie. Men ja, det er enn ekkel lyd;)

søteste skrev:
Min hund er ikke så renslig av seg hun, så kunne ønske hun lagde den lyden litt oftere, for her må vi bruke bleie. Men ja, det er enn ekkel lyd;)

Du kan godt få min! ;P putter jeg på truse spiser hun den opp, og fortsetter slikkinga.. Fy søren jeg blir sprø.. Og så får jeg sååå dårlig samvittighet fordi jeg blir så irritabel og sinna på henne! Ligger jo alene nesten hele løpetidsperioden stakkars, men jeg hører jo henne selv om hun ligger i et annet ROM tilogmed! Huff.. 

Men kanskje dette er en bra ting, jeg er så irritert at jeg har konstante kynnere her jeg sitter! Mulig det utvikler seg litt, jeg har jo faktisk termin i dag! ;D

Haha ja vi hadde løpetida i februar å det er ikke måte på tell slafsing og grynting. Drot slitsomt, men hun fikk seg et nr og da ble det stille :)

Kjenner til det der ja!
Vi har en svææær tispe, så når hun slafser så høres det! Og det hjelper ikke at hannen står der og klaprer i tenna og lager "øhhh"-lyder heller. Hahaha. For et hundeliv! :D

Back
Topp