F***

BambinoLukas

Gift med forumet
Sitter og ser på nyhetene på tv2 nå og plutselig viser de bilde av to døde barn fra Georgia. Med øynene halveis igjen og sånn bånd under haken.. [&o] Faan, kan de ikke advare folk da? Jeg får så utrolig vondt av å se sånt, det er helt grusomt!!!!!!!!!!!!

Uff ja, det var vondt å sjå. Stakkars, stakkars små[:(]

Det er vel ganske kjent at nyhetene på kvelden (fra 21 og utover) kan inneholde sterke bilder/innslag.. I motsetning til de tidligere på dagen der de er litt mer forsiktige med virkemidlene..

ORIGINAL: snuppis30

Det var i Afganisthan og ikke Georgia.

Helt forferdelig [:(]

Ok... [8D] Uansett - helt grusomt!!!

ORIGINAL: BambinoLukas

Sitter og ser på nyhetene på tv2 nå og plutselig viser de bilde av to døde barn fra Georgia. Med øynene halveis igjen og sånn bånd under haken.. [&o] Faan, kan de ikke advare folk da? Jeg får så utrolig vondt av å se sånt, det er helt grusomt!!!!!!!!!!!!

kasta nesten opp etterpå... er så enig av at en advarsek hadde vært veldig passende... sånne ting er grusomt å se, og jeg takler det hvertfall ikke.

skjønnet at noen har godt av å se det, dem som ikke innser hvor grusomt det kan være.-. men selv om jeg er fullstendig klar over hvor ille ting kan være, syns jeg ikke jeg trenger å se slike bilder.... klarer meg uten..

syns heller ikke det hadde vært greit om mitt barn var dødt, og noen viste et bilde av han død på nyhetene. - men sånn tenker jeg da....

Heilt grusomt[:(]

Back
Topp