F***! Vekta øker. Hurtig!

Evette

Gift med forumet
Er litt overvektig fra før. Nå den siste uka har jeg fått en grusom matlyst! Spiser et måltid hver 2 time og spiser kanskje også litt mer sjokolade enn nødvendig. Men 3 kg på 1 uke??? Blir rett å slett bekymra:( er ikke i mer aktivitet enn jobb og husarbeid hjemme da bekken og kynnere setter en stopper for meg men får prøve å begynne med små gåturer og den forbanna sjokoladen får jeg bare slutte med! Og jeg trenger ikke å spise 2 brødskiver hver andre time heller i grunn...:p

Må nesten være litt vann i tillegg her :-) Drikk (paradoksalt) masse vann hver dag og sitt gjerne med beina høyt!

Må nesten være litt vann i tillegg her :-) Drikk (paradoksalt) masse vann hver dag og sitt gjerne med beina høyt!
Håper da virkelig på det:p men er det ikke tidlig å begynne å hamstre på så mye vann så tidlig? Jeg drikker nok noen liter enkelte dager pågrunn av tørsten:p

Vekta mi har eksplodert etter jeg kom ut i 2 trimester!! Tørr ikke gå på vekta mer jeg:( har fryktelig matlyst men prøver virkelig å få trent og gått turer. Men så kjedelig å trene uten å se progresjon, og da daler motivasjon også.

Vekta mi har eksplodert etter jeg kom ut i 2 trimester!! Tørr ikke gå på vekta mer jeg:( har fryktelig matlyst men prøver virkelig å få trent og gått turer. Men så kjedelig å trene uten å se progresjon, og da daler motivasjon også.
Jeg klarer ikke å trene. Prøvde meg på støvsuging i sted men bare det ble tungt:p noen dager er bare fæl..

Jeg klarer ikke å trene. Prøvde meg på støvsuging i sted men bare det ble tungt:p noen dager er bare fæl..
Jeg skulle trene i går men fikk så skikkelig vondt i magen etter noen få øvelser. Ble faktisk litt skremt, så vet ikke hvordan det blir med treningen fremover :(

Er litt overvektig fra før. Nå den siste uka har jeg fått en grusom matlyst! Spiser et måltid hver 2 time og spiser kanskje også litt mer sjokolade enn nødvendig. Men 3 kg på 1 uke??? Blir rett å slett bekymra:( er ikke i mer aktivitet enn jobb og husarbeid hjemme da bekken og kynnere setter en stopper for meg men får prøve å begynne med små gåturer og den forbanna sjokoladen får jeg bare slutte med! Og jeg trenger ikke å spise 2 brødskiver hver andre time heller i grunn...:p

Selv om du nå har gått opp 3 kg på en uke er det jo ikke sikkert det fortsetter sånn. Jeg ville ikke bekymret meg før det har gått lenger tid. Fordeling av vektøkning i graviditeten er jo veldig individuell. Kanskje kroppen din nå har lagt på seg det den skal for en stund:) Husker fra forrige graviditet at jeg la på meg et stort "jafs" mellom uke 22-25, ellers var det jevn økning. Kanskje har du bare en slik "økeperiode":)

Kjenner meg sååå igjen... Her kommer kiloene kasta på meg :rolleyes: Jeg har en enorm matlyst, men ikke så mye på sjokolade denne gangen...men MAT :woot: Herregud, jeg kunne spist for fem voksne folk alene :hungry: Prøver å gå meg en tur hver dag, men formen spiller ikke alltid på lag.
Spent på hva jeg ender opp på :shy::oops:

Kjenner til det.. Slekter jeg på mor blir det opp 30 kg :O Håper på ingen måte at det skal skje!

Ikke bekymre deg!

Back
Topp