Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Beklager, men nå er jeg temmelig sur. Jeg jobber i et vikariat og er sykmeldt 100% i to uker, og nå er det tatt inn en vikar for meg ut svangerskapet mitt! Ikke hadde sjefen verdighet til å si dette til meg, jeg fikk høre om det gjennom kollegaen min som nå er ferdig med ansettelseprosessen. Jeg har kontrakt ut våren 2014 og føler meg presset ut som bare det. De har aldri hatt lyst til å ansette folk i fruktbar alder fordi de vil slippe "styret" med gravide. Det værste av alt er at jeg har jo en kontrakt og denne må de forholde seg til, men nå føler jeg at de vil prøve å ty til noe bare for å få meg ut. Jeg jobber i en personalavdelig og makan til uproffe arbeidsgivere jeg har! De vet at jeg har rettigheter, men skal sikkert finne noen smutthull. Syns det er kvalmt av arbeidsgivere behandler gravide som en belastning og stor økonomisk utgift. Nå håper jeg på å få full sykmelding ut svangerskapet for dit vil jeg ikke tilbake til. Sjefen min har fortalt alle at jeg er gravid mot min vilje. Jeg ga beskjed om at jeg ikke ville at andre skulle vite der før jeg var klar til å si det selv. Til dere som lurer har jeg en kvinnelig sjef.
Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤
Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤