F***'s drit!!!

x1x~mini_me~

Glad i forumet
Hadde ca. 5 utrolig flotte dager forje uke omtrent uten kvalme, og tenkte JIPPI, 12 uker, og kvalmen er over!!!! [:D] men NEI, kvalmen er tilbake for fullt, og verre!! [:@] Kunne klikka!!!! samtidi sliter jeg litt me en livmor som kjennes ut som den strekker seg HEEEEEEEEEEELE tiden!!! kjent d hele dagen i ca. 3 dager?! kan d være kynnere jeg kjenner?! ikke ide om hvordan d kjennes ut da, men....!?

signerer denne.

var skikkelig god i en uke - og så plutselig kom det tilbake med styrket kraft!

vi er kommet til den store strekke perioden da, sikkert derfor det tøyer sånn=)

Så enormt og!! denne ganger blir jeg sint og gretten!! DRITT lei!!!! såg liksom for meg d sku ta slutt rundt uke 12, og så var d bare kos!! men jah, der måtte eg tydeligvis tro om igjen!!! [:@] Faen heller altså!!!! Vil tilbake i jobb og leve normalt igjen!!!

Håper virkelig at du kommer deg fort du og!!! [:)]

Jammen deilig å få komme innpå her å få blåst ut litt!! [8D] hehe...

ORIGINAL: MariaKA

signerer denne.

var skikkelig god i en uke - og så plutselig kom det tilbake med styrket kraft!

vi er kommet til den store strekke perioden da, sikkert derfor det tøyer sånn=)

HEY!!!

Va et kjent fjes eller to i DET bilde da!!

Hos meg gikk det over i uke 15 ( på dagen jeg bikka 15 uker omtrent)

Vil først og fremst råde deg som er kvalm til å kontakte legen for å få kvalmestillende tabletter.. Vet hvordan du/dere har det, dette svangerskapet har det heldigvis gitt seg (forhåpentligvis kommer den heller ikke tilbake), men forrige svangerskap var jeg sykemeldt hele svangerskapet nesten med oppkast og kvalme til jeg passerte 8 mnd!!![:'(] Jeg var på tapen til depresjon og legen tok meg ikke alvorlig..

Denne gangen har jeg ny lege, som tar meg alvorlig, fikk tidlig kvalmestillende tabletter (uten at dette ga den virkningen hun ville) så ble innlagt på sykehuset for intravenøst.. Har nå greid å slutte med kvalmestillende og må bare passe på å spise regelmessig..

Vil bare sende dere og god klem, og si at jeg vet virkelig hvordan det er..  Og det er bare å spørre om det er noe dere lurer på, har prøvd ut de meste av kjerringråd og kvalmestillende for å si det sånn [8D]

"deilig" å høre at man ikke er aleine!! [8D] men foreløpig vil jeg helst klare meg uten medikamenter!!! [8D] men roer det seg ikke snart tror jeg at jeg er villig til å vurdere HVA som helst!!! [8D]

Tusen takk for god klem, DEN hjalp!!! [:)]

Back
Topp