F R E D A G

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Wwwweeeeeee!

Mannen er på julebord i dag, matvarene kommer snart på døra. Skal ligge på sofaen å strikke.

I morgen skal jeg fikse neglene og vi skal på et gammeldags julemarked på et slott ute i skogen.

Søndag skal vi på lucia og familiedag i Sjømannskirken. Før vi skal videre på brunch til noen venner...puh!

Hva med dere?
 
Last edited:
Kom akkurat hjem fra julebord og to dagers jobb seminar! Gørr trøtt!

Kidsa er hos besteforeldrene i helgen, så her blir det sushi og filmkveld.
I morgen skal det kjøpes gaver og kanskje en kino.

Søndag litt baking.

MYE avslapping står også på planen!
 
Ah, o'hellige helg! Jeg er aleine hjemme med storebror-to-be, tenker det blir Wallander på netflixen og digg på kveldene i alle fall. Lørdag skal vi handle nisselue og litt gaver og bade :) søndag tror jeg jeg vil prøve å få til en playdate eller noe, må jo finne på noe :)
 
En tante og onkel tar med gutten på teater. Skal følge bort og vente på dem. Søndag er det tur med flere familier.
 
Samboer er på guttekveld med jobben! Jeg får besøk straks av en venninne, så skal vi kjøpe oss take away. Imorgen er vi bedt bort på middag!
 
Barna er hos fedrene ihelga så jeg og samboeren blir helt alene. Men morgen dagen blir på Ikea for og handle alt interiør til vårt nyoppussa hus. Gleder meg ikke med den ekstreme svangerskapskvalmen jeg har. Men vi må. Så skal vi på innflyttnings fest hos venninna til samboeren min imorgen. Lurer på hvordan jeg skal skjule at jeg er gravid siden jeg ikke er den som sier nei til en drink når jeg er på fest :p
 
Jeg skal på jobb i morgen, med helt full liste. Så etter jobb er jeg nok fryktelig sliten tenker jeg.
Gubbis og tuppa skal I bassenget som vanlig i morgen.

Søndag har vi Ingen andre planer enn bursdag til nevøen vår som fyller 1 år :)
 
Sitter på jobb til 23, så er det krabbe og reker når jeg kommer hjem:) så er det julebord i morgen, og babyshower på søndag:)
 
Herreminhatt så godt! Hadde 3 intervju og 1 møte i dag i tillegg til utålmodige kunder. Jeg satt 20 min i bilen etter jobb før jeg gikk inn å la meg på sofaen. Våkna av at samboer og frøkna mi var kommet hjem og sto å lagde taco. Er HELT ferdig! Det blir Pringles, julebrus og håndball før jeg sover videre :laughing002

Håper jeg får kjøpt julegaver i helga! Mangler ca alle.
 
Hørtes ut som en god helg :)

Svigermor er på besøk, så det blir ikke de helt store krumspringene her :p Foreldrene mine kommer på ribbemiddag søndagen, ellers snakket vi litt om å bake med ungene.
 
I dag sløver jeg på sofaen, kollegaene har julebord, men jeg orket ikke.

I morgen skal jeg en snartur på butikker og kjøpe inn de siste julegavene, og etter det skal jeg på vegansk julefestival, som vennen min arrangerer <3

Søndag blir det nok ganske rolig, med julefilmer og lussekatter :)
 
Har akkurat vært på julebord. Kl er 2101 og jeg sitter på toget hjem. Jeg er KJEMPESLITEN, så er jeg er glad for midag og dessert var fort gjort :p
 
I dag skal eg bare slappe av på sofaen.

I morgen får me besøk av mor mi ( mormor til ungene mine), etter på blir det stallen.

Søndag skal me en tur til byn og kose oss heile Familien og handle inn resten av julegavene :)
 
Har hatt fri i dag, og det har jeg trengt! Har sovet mye, spist mye, og gjort noen små ærender, ordna noen gaver. Ligger veldig etter med gaver:wideyed:. Så jeg må bruke helgen til å få ordnet det som må sendes, fristen er vel på tirsdag. I morgen skal vi på julebord, og jeg har enda ikke funnet kjole!

I kveld har jeg spist altfor mye pizza.:meh:.. så resten av kvelden sløver jeg med Skavlan. Jamie Oliver skal jo være der! :dance011
 
Back
Topp