F.......Pokker!!!!!

fano

Gift med forumet
Gleden varte ikke lenge [:'(]  Vi fikk jo 3 nye forsøk, flott [:D] Vi hadde jo privatforsøk nå i juni med negativ test 18 juni [:(] Det var et selvbetalende forsøk så vi dro til sverige og kjøpye medisinene for og spare penger, genialt. Etter dette forsøket fikk vi jo regning på 1500, og betalte den, og venter fortsatt på regningen fra riksen på 18 000. Ringte inn i dag og fikk vite at de har sendt den til Helfo og elfo har betalt den, ergo vi har da gått tapt i ett forsøk for vi får jo ikke dekket medisinene [:@] Jeg er så sint og frustrert og har nå ringt inn til Helfo og spurt om de kan sende meg en regning på 18 000 som jeg kan betale og at det ikke blir registrert som forste forsøk for det blir helr feil. Dette hadde de aldri opplevd før og skulle diskuterer det og ringe meg senere. Om ikke de godtar det så har vi faktisk mistet 1 av de 3 forsøkene våre pga riksen har gjort en feil [:(] Og jeg skal si det gjør noe med psyken min ja, pokker heller. Det skulle liksom være for godt til og være sant, og jeg har fortsdatt rett med at det kommer 1 positiv ting følger det med 1 negativ.....[:(] Uff, håper det godkjenner det og sender oss regningen sånn at vi kan begynne på ny frisk i oktober på 3 nye forsøk, håper jeg ikke trenger mer enn det ene, men det er alltig greit og ha noe i bakhånd om dere skjønner.

Skal jo det, men det føles bedre og ha 2 forsøk og hvile skulderen på liksom, pokker....Håper Helfo er litt kule og sender meg regningen og jeg betaler den så jeg har 3 forsøk,  Det er liksom noe med det og begynne på ny frisk og ha 3 forsøk liksom [;)]

Krysser for at det ordner seg slik dere ønsker[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Krysser for at det ordner seg slik dere ønsker[:)]

signerer:)

det håper jeg også. Kjenner jeg bare blir så sint [:@] Det skal faktisk ikke være mulig og klusse det til, nå har vi fått muligheten til og begynne på nytt, og så skal de "ta fra oss" et forsøk som var privat og som vi hadde fått donasjoner til. Jeg sitter fortsatt med de  pengene. De får bare rydde opp i dette og sende meg en regning for mine 3 nue forsøk SKAL jeg bare ha, sånn er det bare!!

Dette var sjedelig fano, håper det ordner seg til slutt...

Men stusset litt nå, når det gjelder avtale med å få dekket medisiner på 3 forsøk, det som kommer over 15 000, har dere sendt en søknad om å få betalt for 4 forsøk?

Trodde vel egentlig at det de sa var at du fikk gratis forsøk gjennom klinikken som er offentlig, og da er det jo snakk om å betale 1500 per forsøk og ikke 20 000 plus for et forsøk, så kommer medisinene oppi der igjen.

Men jeg håper at det gjelder slik du sier da, men det er jo flott at sykehuset stiller opp.

Venter spent på svar hva du for til på dette området, det er jo dyrt med prøverør.

Hang nok ikke helt med på hva du mente i tråden her, mistet et forsøk?

Det er må jo bare ordne seg!! Du kan ikke få den muligheten at dere eventuelt kan betalt for et ekstra forsøk om det ikke skulle gå??

Fano, det har gått før og da må det kunne gå igjen. Dere har bare hatt en lang vei hittil som har vært trist.

Når kan du starte opp igjen??

Nei, nei nei[:@] Er det mulig. Krysser fingrene for at dette ordner seg!!!

Klem

ORIGINAL: twinanne

Dette var sjedelig fano, håper det ordner seg til slutt...

Men stusset litt nå, når det gjelder avtale med å få dekket medisiner på 3 forsøk, det som kommer over 15 000, har dere sendt en søknad om å få betalt for 4 forsøk?

Trodde vel egentlig at det de sa var at du fikk gratis forsøk gjennom klinikken som er offentlig, og da er det jo snakk om å betale 1500 per forsøk og ikke 20 000 plus for et forsøk, så kommer medisinene oppi der igjen.

Men jeg håper at det gjelder slik du sier da, men det er jo flott at sykehuset stiller opp.

Venter spent på svar hva du for til på dette området, det er jo dyrt med prøverør.

Vi har jo hatt 3 offentlige forsøk, ble kjemisk gravid på det 3, fikk derfor et 4 forsøk som vi betate selv, ble gravid på det. Mistet jo gutta. Hadde egg på frys som vi tok. Ble kjemisk gravid på det også. Fikk et privat forsøk på riksen som var selvbetalende etter det, og det er det forsøket som ble negativt nå i juni. 24 juli fikk vi brev om at vi får søskenforsøk siden lillegutt levde etter fødselen. På det siste negative forsøket i juni fikk vi aldri regningen fra riksen på 18 000 som vi skal betale i tillegg til medisinene, for vi kjøpte medisinene i sverige på det forsøket for det skulel vi jo betale selv og vi ville jo spare penger. Nå har riksen sendt inn den siste regningen til helfo for de har vel trodd at vi fikk dekket det automatisk, men det er jo feil, fikk jo brevet om at vi får søskenforsøk 1.5 mnd etterpå så riksen har sendt regningen feil og derfor så taper vi jo ett forsøk og ca 12000 som vi har betalt for medisiner i sverige. Jeg vet dette blir rotete, men håper du skjønner hva jeg mener. Jeg har nå bedt helfo om og sende meg regning på 18000 som jeg sitter med her, sånn at vi kan begynne på nye frisk med søskenforsøkene [:)]

Back
Topp