fano
Gift med forumet
Gleden varte ikke lenge [:'(] Vi fikk jo 3 nye forsøk, flott [:D] Vi hadde jo privatforsøk nå i juni med negativ test 18 juni [:(] Det var et selvbetalende forsøk så vi dro til sverige og kjøpye medisinene for og spare penger, genialt. Etter dette forsøket fikk vi jo regning på 1500, og betalte den, og venter fortsatt på regningen fra riksen på 18 000. Ringte inn i dag og fikk vite at de har sendt den til Helfo og elfo har betalt den, ergo vi har da gått tapt i ett forsøk for vi får jo ikke dekket medisinene [:@] Jeg er så sint og frustrert og har nå ringt inn til Helfo og spurt om de kan sende meg en regning på 18 000 som jeg kan betale og at det ikke blir registrert som forste forsøk for det blir helr feil. Dette hadde de aldri opplevd før og skulle diskuterer det og ringe meg senere. Om ikke de godtar det så har vi faktisk mistet 1 av de 3 forsøkene våre pga riksen har gjort en feil [:(] Og jeg skal si det gjør noe med psyken min ja, pokker heller. Det skulle liksom være for godt til og være sant, og jeg har fortsdatt rett med at det kommer 1 positiv ting følger det med 1 negativ.....[:(] Uff, håper det godkjenner det og sender oss regningen sånn at vi kan begynne på ny frisk i oktober på 3 nye forsøk, håper jeg ikke trenger mer enn det ene, men det er alltig greit og ha noe i bakhånd om dere skjønner.