f*** og!

uff, jeg ville tatt det opp med sjefen til sjefen din jeg for å fortelle at det der ikke er akseptabelt.. blir så lei meg på dine vegne! :( slike ting må man få fortelle selv!

Merker jeg blir sur på dine vegne, at det går ann!
Er som de andre sier, sjefen din har virkelig slått seg selv i trynet fordi det er brudd på taushetsplikten, man skal stole på sjefen sin, hadde skrevet en skriftlig mail, tror ikke jeg hadde klart å snakke ordentlig pga jeg hadde vært så sint :argue Kjedelig situasjon da, ønsker deg lykke til uansett :)

ikke sant! helt utrolig hvilke friheter enkelte tar seg.. han har faktisk barn på alder som yngstejenta mi (2år), så man skulle nesten tro at han kanskje skulle klart å forstå noe sånt, men så feil kan man ta :-s

Hadde i min forrige jobb en sjef som snakka litt vel høyt om sånt. Selv trengte jeg ikke å si det før 12 uker. Men en annen kollega av meg var så mye dårlig at hun måtte si det til han. Å han snaket litt vel høyt om det med henne i gangen og sånt. Så jeg fanga det fort opp siden jeg hadde kontor på siden av henne. Jeg tror ikke han tenkte over det en gang.

Å herregud! At det er mulig! Jeg hadde på ingen måte funnet meg i et så kraftig brudd på taushetsplikten! Først og fremst hadde jeg nok tatt det opp med sjefen og sagt ifra om at dette var helt uakseptabelt, og samtidig hadde jeg sagt at jeg kom til å gå videre med saken. Og det hadde jeg gjort om jeg var deg! Ta det opp med sjefen til sjefen. Sånt skal ikke skje på en arbeidsplass, og det bør så absolutt føre til konsekvenser.

Og ikke minst så fortjener du en verdig unnskyldning.

Fikk du tatt det opp med sjefen eller?

Fy flate, så sykt respektløst!!! Jeg hadde vært så sint at jeg ikke hadde vist hvor jeg skulle gjort av meg! Det er brudd på taushetsplikten, det må da få konsekvenser? Jeg er sjokkert, føler veldig med deg! Dårlig gjort altså :(

Back
Topp