f*** og!

ønskebarnet

Glad i forumet
da er det visst offentlig at jeg er gravid. har ikke villet fortalt det til familie og venner engang enda fordi vi har vært så redd for at det skal være morkakesvikt og hele dn pakka der igjen. men måtte fortelle det til sjefen pga av kvalmen og han har visst tatt seg friheten til å fortelle det til andre kollegaer! som da igjen har fortalt det til familien min! trivelig liksom! jeg jobber visst i et større slarvhus en jeg trodde :-@ f*** jeg blir så jæ*** sint! hormonell og sint for alt fra før så det der gjorde ikke liksom ikke ting noe vedre! taushetsplikt? ja; hva er det? har vi ikke hørt om før >_< er nestn så jeg stiller meg og banker hodet i veggen for å få ut litt frustrasjon! så koslig at vi ikke får lov til å fortelle vår egen familie det først liksom..:-( hvordan hadde dere reagert på noe sånt? for jeg kjenner at jeg er så sint at det kommer røyk ut av ørene snart! aner ikke hvordan jeg skal takle denne aldri så koslige situasjonen.. sinnet tar overhånd..

Tro nok jeg hadde sagt fra til sjefen på en ganke å klar måte (evt sjefen over han/hun igjen) brudd på taushetsplikten er veldig alvorlig og kan straffes ganske strengt. Greit at han/hun forstår hva de har gjort syns jeg. Sånt er jo rett og slett ikke lov på noen som helst måte.
Skjønner veldig godt at du er sint og skuffet, det har du virkelig all rett til! :)

Det er nesten så øra mine faller av!!! Jeg hadde blitt eitrandes sint, dette er et overtramp av taushetsplikt som du ikke kan la passere. Jeg hadde gitt h*n inn.

Da hadde jeg blitt veldig sur! Er en grunn til at man ønsker å fortelle det selv, når man er klar for det.. Hadde sagt ifra til sjefen også, det hadde han ingen rett til å si! Skjønner godt at du er sur..

takk for svar:-) håper bare jeg kan klare å si ifra på en ordentlig måte om hva jeg synes om saken, jeg er så siiint og lei meg samtidig..:-/ nesten så jeg ikke klarer å vente til det blir mandag så jeg kan dra nedpå der og rive skikkelig kjeft. o'hellige hormoner! de gjør sannelig ikke ting bedre altså..

Arbeidsgiver har gått ut med personopplysninger av privat karakter, jeg hadde ikke klart å kjefte muntlig, begynner å grine når jeg blir så sint. Hadde skrevet en heftig mail og gitt beskjed om at jeg forlangte forklaring på mandag kl. 09 :p

For en idiot! *hormonell*

Det er nesten så øra mine faller av!!! Jeg hadde blitt eitrandes sint, dette er et overtramp av taushetsplikt som du ikke kan la passere. Jeg hadde gitt h*n inn.
akkurat det jeg trodde ørene også mine skulle gjøre når jeg fikk spm fra søstra mi igår. vi som har klart mot alle odds å holde det skjult så lenge.. sjefen fortjener rundjuling!

Arbeidsgiver har gått ut med personopplysninger av privat karakter, jeg hadde ikke klart å kjefte muntlig, begynner å grine når jeg blir så sint. Hadde skrevet en heftig mail og gitt beskjed om at jeg forlangte forklaring på mandag kl. 09 :p

For en idiot! *hormonell*
kanskje det er en heftig mail jeg burde gå for ja! :-p det står jo tilt i panna mi! har stor tvil på at jeg skal klare å holde meg saklig hvis jeg skal konfrontere han face2face. har så absolutt ikke tøyler når det kommer til den saken her :-@

Det er kanskje lurt ja! Da får du tenkt godt over hva du skriver + at du holder deg saklig. Det er det beste man kan gjøre ;)

Jeg ville sagt i fra til sjefen og minnet h*n på taushetsplikten. Sjefen min har visst om graviditeten min siden uke 5 pga kvalme og ikke sagt det til en eneste person.

Man har taushetsplikt for nesten alt de ansatte forteller. Uansett om det er noe stort eller lite. Jeg er selv en sjef, å uansett om mine ansatte forteller meg om graviditet eller om hvordan de har det hjemme, fra til hva de spiste til i går, så forteller jeg aldri videre til noen andre det mine ansatte forteller. Så sjefen din har gjort en kraftig overtramp der, ville tatt det opp med han/henne på en saklig måte neste gang dere møtes :)

Åååååh!!!!! Kjenner det bobler i meg......tenk å bli frarøvet muligheten til å fortelle det til familien selv!! Å vite at andre går bak ryggen å snakker om deg og i tillegg at det er SJEFEN som har slarvet........ååååååhhhh, jeg hadde eksplodert!!!!!!

man kødder ikke med en hormonell bombe om sånne ting uten at det kommer reaksjon!! :)

Her begynner Hornontrollet på dine vegne !!!! :@#:#@ arg ! Dritt sjef :'( skjønner hvorfor han gjorde det og man vil fortelle graviditeten selv :-( sender en stor klem ♥

Jeg har hatt en lignende situasjon, men her var det et familiemedlem som bare blafret i vei selvom jeg ga VELDIG klar beskjed om at jeg IKKE ville det skulle komme ut før uke 12, og JEG VILLE FORTELLE DET SELV!!! Allikevel åpna ho kjeften og fortalte det til noen, som fortalte andre det.. Det her er da tanta mi .. Er så sint så jeg er sikker på at jeg er svart i øynene! :p Men ho har fått så hatten har passet også! Nestemann får ikke ho vite noe før helt til slutt! Kjerring -.-

Jeg har hatt en lignende situasjon, men her var det et familiemedlem som bare blafret i vei selvom jeg ga VELDIG klar beskjed om at jeg IKKE ville det skulle komme ut før uke 12, og JEG VILLE FORTELLE DET SELV!!! Allikevel åpna ho kjeften og fortalte det til noen, som fortalte andre det.. Det her er da tanta mi .. Er så sint så jeg er sikker på at jeg er svart i øynene! :p Men ho har fått så hatten har passet også! Nestemann får ikke ho vite noe før helt til slutt! Kjerring -.-
For ei kjerring :@$::@#

Fy flate altså! Kjenner hvor sur jeg blir på dine vegner!

takk for støtten damer ^^, Ja, fy flate for en idiot av en sjef! faktisk vært veldig fornøyd med sjefen. akkurat det har endra seg for å si det mildt. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal få sagt det til familien nå, vært litt greit å få fortalt det først selv, men neida.. har grua meg tidligere til å fortelle nyheten, for fra deres side så er ikke flere barnebarn så fryktelig ønskelig. gruer meg så mye nå at jeg tror magen har slått blåknyte på seg! ting ble liksom ikke så veldig mye lettere akkurat med "god hjelp" >_< *riste på hodet*

Herregud så utrolig irriterende!! Dette er jo en stor nyhet som man vil fortelle selv når man er klar for det. Helt utrolig at en sjef ikke er klar over det.

Herregud så utrolig irriterende!! Dette er jo en stor nyhet som man vil fortelle selv når man er klar for det. Helt utrolig at en sjef ikke er klar over det.
ikke sant! helt utrolig hvilke friheter enkelte tar seg.. han har faktisk barn på alder som yngstejenta mi (2år), så man skulle nesten tro at han kanskje skulle klart å forstå noe sånt, men så feil kan man ta :-s

Back
Topp