F*** og..klarer ikke å slutte å snuse :(

*BekkUlf*

Forumet er livet
Føler meg helt forferdelig..klarer bare ikke slutte helt[&o] MÅ ha i alle fall en snus for dagen hvi ikke blir jeg superstressa[:'(] Kan ikke noen si at de sliter med å slutte å røyke/snuse så kan vi slutte sammen?[:)]

Kan desverre ikke trøste deg med at jeg sliter med det nå[:-]
men sist jeg var gravid klarte ikke jeg å stumpe røyken heilt[:'(]
men NÅ har jeg hatt et heilt røykfritt svangerskap og jeg er såå stolt[:D]
Kanskje det hjelper deg litt på vei... Putt noe annet i munnen istedenfor snusen, det hjelper![:)]

Må ikke være så hard mot deg selv da! Trapp ned litt og litt, og hvis det er EN snus om dagen liksom... Ikke verdens undergang... Jeg slutta å røyke i sist sv.skap, sprakk i sommer... Ga meg selv lov til å ta en røyk på kvelden nå, men nå har jeg faktisk ikke røyka på tre dager.
Vanskeligere hvis du stresser veldig md det syns jeg.. Så ros heller deg selv for at det bare er en'!
Etterhvert som man kjenner mer på svangerskapet blir det kanskje lettere også? Lykke til! :)

sliten med røyken jeg da! tar bare en røyk om dagen, men allikevel! så jeg føler med deg! har som mål og kutte helt ut, men stresser ikke noe med det, for da klarer jeg ikke! klarte det med forrige så skal klare det nå! og det klarer du også!!!

ORIGINAL: Lux

Hei!
Jeg har ett kjempegodt forslag hvis du vil slutte å snuse. Kjøp Onico,- porsjonssnus som ikke inneholder tobakk og nikotin. Svir litt under leppa og føles akkurat som vanslig snus. Jeg slutta selv dagen jeg fant ut jeg var gravid,- og det har gått kjempebra!

Dette får du til!!

<3 <3 <3

Allerde gjort det[:D] Så vi hadde den på jobb,så da måtte jeg bare kjøpe..merker jeg er litt småhissig i dag,og kroppen er helt rar. Vet ikke om det er pga spiren eller snus-slutt[8D]

Jeg sliter veldig med å slutte å snuse :( Jeg prøvde Onico, men den ble jeg bare kjempe dårlig av, kanskje det er det som er poenget, men jeg ga opp Onicoen. Så nå snuser jeg Mocca da jeg merker at jeg trenger det mest, også skal jeg trappe ned med Moccaen for hver dag som går. SÅ kasnkje jeg klarer å slutte helt snart [:D][:D][:D][:D]  Det er målet mitt hvertfall [:D][:D][:D]  Jeg syns det er mye lettere å trappe ned på snusen, enn å slutte helt!! Så i morgen, skal jeg ikke ha med snus på jobb!! hehe.. Så får jeg se hvordan det går [;)][;)] 

Ønsker deg bare masse lyke til med slutting av snusing..

Selv har jeg alddr røyket eller snust,så jeg vet ikke hvor vanskelig det er å slutte..

Men stå på,dette klarer du[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Føler meg helt forferdelig..klarer bare ikke slutte helt[&o] MÅ ha i alle fall en snus for dagen hvi ikke blir jeg superstressa[:'(] Kan ikke noen si at de sliter med å slutte å røyke/snuse så kan vi slutte sammen?[:)]

ja der er du ikke alene, jeg røyker litt.. men er vanskeli å slutte helt. jeg SKAL slutte. fikk vite i går da at jeg er gravid. jeg har noen sigaretter til, å de er di skal være de siste.. dette skal vi klare *BekkiBjarnoll* [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Ønsker deg bare masse lyke til med slutting av snusing..

Selv har jeg alddr røyket eller snust,så jeg vet ikke hvor vanskelig det er å slutte..

Men stå på,dette klarer du[:)]

sign[:)]

4 dagen uten snus[:D][:D][:D] eller snuser nikotinfri,men det er bare for å lure hjernen inntil videre[:)] Syns det er litt rart at denne gangen er det så vanskelig,for da jeg gikk gravid med datteren min sluttet jeg og røyke med en gang[:D]

Tror det er lettere å slutte med sigarettene på dagen enn med snusen.... Tror det kan ha noe med å gjøre at røyking ikke er tillatt inne på offentlige plasser lengre, og at man faktisk må ut får å ta seg en blå. Snusen kan man tross alt putte innpå når som helst og hvor som helst. Jeg stumpa røyken nesten en uke før jeg visste jeg var gravid. Testa positivt på julaften... Stå på!!! Dere klarer det helt sikkert!!:)

ORIGINAL: litlepip

Tror det er lettere å slutte med sigarettene på dagen enn med snusen.... Tror det kan ha noe med å gjøre at røyking ikke er tillatt inne på offentlige plasser lengre, og at man faktisk må ut får å ta seg en blå. Snusen kan man tross alt putte innpå når som helst og hvor som helst. Jeg stumpa røyken nesten en uke før jeg visste jeg var gravid. Testa positivt på julaften... Stå på!!! Dere klarer det helt sikkert!!:)

ja er nok derfor..har vært vant til å sitte inne med snusen og kose meg..kanskje jeg skulle innført "nikotinfritt-hjem" I stedet for bare røykfritt,så må man stå på altanen om man skal snuse[8D]

GRATTIS![:)] det er jo kjempebra! men skjønner hva du mener at det lettere forrige gang! er akkurat det jeg føler også. jeg slutta på dagen med røyken forrige gang. men nå har det gått to uker!

I dag er 1 dag som røykfri. er stolt over meg selv!
Kjenner suget veldi godt og at kroppen gjærne vill ha nikotin, men jeg skal klare å holde meg unna!! Men kjenner dette blir en tung dag....

Heldigvis så sluttet jeg å røyke i november/desember og klarte meg tre uker før jeg sprakk.
Tror den erfaringen hjalp meg nå, ingen hel røyk her siden jeg testet positivt på tirsdag.
Bare et trekk her og der av samboer.

(og jeg er en av de som godt kan kose meg med å røyke 25 om dagen [8|])

Men det er godt å bli ferdig med hele "dritten", og det er jo tross alt for bolla sin skyld [:)] 

Back
Topp