F**n's Møkk... Jeg skrur!

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Skrur sammen senga til hun lille, Bedside crib, Så er det en for mye av den "lille" skruen og en for lite av den "lange"...GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR... Kjøpte seff senga i sverige,, får ringe levrandøren i morgen.. Irriterende!!!

Den er sur!! [:@] Håper det ordner seg! [:)]

Så irriterende[:@]
Håper det ordner seg for deg[:D]
Lykke til[:)]

Ordner seg;) Bare så surt at det ikke ordner seg i dag:P--- Får dra å kjøpe en skrue i morgen.. Måtte bare klage litt.hehe

Den har vi og kjøpt, men i Norge da, har ikke satt den sammen enda, så håper alle skruer er på plass![:)] Kjedelig når noe mangler, spes når det ikke er i Norge, men det ordner seg vel..[:)]

Nå har vi skrudd den sammen, så får vi skru inn den siste skrua når den er kjøpt;)... Her er 3 komentarer min kjære kom med da vi holdt på (jeg starta, han tok over[:D])---

"Faen værre enn ikea, (Til og med ikea mangler ikke skruer lenger)

"latvia faen" (laget i latvia - Måtte borre opp 2 av hullene så skruene gikk igjennom)

"Hadde ikke blitt hjul om en var alenemor"... (Han er STERK, og brukte ALL sin makt for å plugge de på plass)

Da var senga i boks, nesten:P[:D]

er så sinnsykt kjedelig når sånt skjer må bruke så mye ekstra tid på noe som ikke skulle vært nødvendig.

Hei, vi satte sammen denne sengen i går, og det var jo 3 forskjellige størrelser på skruene. De korteste til selve sengekantene, de litt lengre til pyntelisten oppå, og de 4 lengste skal være på beina som regulerer høyden. Det verste var å få inn hjulene, de var vriene. [:@] Er kjempefornøyd med sengen [:D]

ORIGINAL: muffe34

Hei, vi satte sammen denne sengen i går, og det var jo 3 forskjellige størrelser på skruene. De korteste til selve sengekantene, de litt lengre til pyntelisten oppå, og de 4 lengste skal være på beina som regulerer høyden. Det verste var å få inn hjulene, de var vriene. [:@] Er kjempefornøyd med sengen [:D]

Godt dere er fornøyd, tipper ikke mannen min blir særlig blid om det er noe han må styre veldig med, han har ikke tålmodighet til sånt, ikke uten å hisse seg opp hvertfall[:D]

Back
Topp