F**n!!

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Æsj, er bare 23+6. Jeg er innlagt Ullevål for mormunnen har begynt å åpne seg og livmorhalsen er blitt 27 mm.. Håper han holder seg inne litt til, men er visst han som bestemmer. Har fått første lungemodningssprøyte og får neste i morra hvis det ikke har skjedd noe annet..
Hvis noen er i Oslo som ikke har så mye å gjør er dere hjertelig velkommne på besøk! Tror tia blir lang her alene :p

Ønsker deg masse lykke til. Krysser alt jeg har for at han ikke vil ut på maaaaaange uker :)

Nånei, du får snakke strengt til lillebror, han bør holde seg i magen mange uker til.
Håper du blir liggende lenge før det skjer noe fødsel ;)
Hvilken uke ble storesøster født i? Har du fått ekstra sjekk pga det, eller ble det oppdaget fordi "du har kjent det på deg"? Nysgjerrig jeg, bare dropp å svare om du ikke føler for det ;) Klem ;)

Nånei, du får snakke strengt til lillebror, han bør holde seg i magen mange uker til.
Håper du blir liggende lenge før det skjer noe fødsel ;)
Hvilken uke ble storesøster født i? Har du fått ekstra sjekk pga det, eller ble det oppdaget fordi "du har kjent det på deg"? Nysgjerrig jeg, bare dropp å svare om du ikke føler for det ;) Klem ;)
Håper det! Hun ble født i uke 23+4 så derfor jeg har fått så ofte sjekk :)

Oi!! Det var ikke noe særlig da! Kjente du tegn på det selv eller var du på rutine kontroll? UFF altså! Håper han blir der inne leeeeeeenge ennå!! Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg tatt deg på ordet og stukket innom ;)

Håper det! Hun ble født i uke 23+4 så derfor jeg har fått så ofte sjekk :)
Du får god tid til forum framover da skjønner jeg, er jo ikke stort annet å gjøre framover nå enn å sørge for å passere tid :) godt det ble oppdaget nå og ikke når det allerede er for sent til å stoppe det :)

Oi!! Det var ikke noe særlig da! Kjente du tegn på det selv eller var du på rutine kontroll? UFF altså! Håper han blir der inne leeeeeeenge ennå!! Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg tatt deg på ordet og stukket innom ;)
Var på rutine kontroll, er så glad for at jeg hadde time i dag! Tenk om jeg ikke hadde hatt før i slutten av uka eller no! Haha, ja du hadde vært velkommen ;)

Du får god tid til forum framover da skjønner jeg, er jo ikke stort annet å gjøre framover nå enn å sørge for å passere tid :) godt det ble oppdaget nå og ikke når det allerede er for sent til å stoppe det :)
Ja, det får jeg :p forumet skal leses opp og ned ;)

Ååånæi....
Krysse fingran før at han holder seg inne leeeeenge enda....

Huff! Håper de får det under kontroll! Alt for tidlig for han å komme!! Sender over mange positive tanker!!!

oj da! masse lykke til, og håper da han blir inne en god stund til ;)

Uff, sigberer de andre her og håper som de at han holder seg inne en god, god stund til ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Godt at de oppdaget det med engang da. Krysser fingrene for at han holder seg i magen i mange uker til :)

Håper inderlig han holder seg der inne lenge enda. Godt det ble oppdaget nå og at de da har sjans til å stoppe det. Krysser alt jeg har for deg.

uff det skulle jo ikke skje nå... men satser på han holder seg der inne lenge enda.

Krysser fingre og tær for at han holder seg inne i magen lenge enda!
Håper ikke dagene blir alt for lange for deg, og at du har familie og venner som kan komme på besøk :)

Lykke til! Nå får han holde seg inne enda lenger, de blir sterkere for hver dag som går nå ;)

Off, lykke til!! Håper han holder seg der han skal lenge til!! Hvordan går det med dere?

Back
Topp