F@en og da!!!!!

siwro

Gift med forumet
Sjit og...

Da ringte di i fra UNN, di sa jeg kunne ikke starte nå[:(][:(] i og med at jeg blør så mye og i så lang tid, så jeg må gå på p-pille i 3 mnd[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]skikkelig trist nå..
måtte det for å få mere stabil syklus[:(][:(]
Noen andre som har måtta det?? for å fått mensen? og blitt gravide med ivf rett etter ned??

Skal man ikke få noen oppturer??bare ned ned og lengre ned??Synes alt tar fryktelig lang tid...meeeen......

ååå, det må være vondt!! [:(]
men trøst deg med at 3 mnd går egentlig fort selv om det føles som en evighet nå! [:o][:)]

en stor styrkeklem til deg [:)]

Å neeeei[:(] Hadde håpet det kunne ordne seg for dere litt fortere enn det[:(] Men vet mange bruker p-piller for å få orden på ting, så håper de gjør susen og at det da kan bli full klaff[:)]

Ånei [:(] Håper tiden går kjempe fort og at det gir full klaff ja [:D]

Ånei...det var trist å høre[:(]!! Skikkelig kjedelig når det skal være slik! Tenkt at etter dette er det bare en vei å gå..og det er OPPOVER!!!
Men skjønner at du er skuffet[&:]!!
Sender deg en god trøste klem jeg

Eg gjekk og på pillen 3 mnd mellom 1. og 2. ICSI og går på den no igjen før mitt tredje ICSI. Du får berre tenkja som so at det er verdt det til slutt! Eg fekk i alle fall egg av mykje bedre kvalitet etter 3 mnd på pillen. På mitt fyrste forsøk hadde eg 7 egg ut, men berre to som var bra nok til innsett, på det neste forsøket vart 6 av 6 egg befrukta. 2 vart satt inn og dei 4 siste fekk eg på frys:) Sjølv om det gjekk no gale med dei fryseegga då... Men klart det er kjipt å få ein slik beskjed! Er mange nedturar i denne kampen gitt. Dessverre! Men me får berre håpa den store oppturen kjem til slutt!

ORIGINAL: racesnuppsi

ååå, det må være vondt!! [:(]
men trøst deg med at 3 mnd går egentlig fort selv om det føles som en evighet nå! [:o][:)]

en stor styrkeklem til deg [:)]

Det må være vondt. Jeg følger med deg.
Når det går så mye ned Kan det bare gå opp over... Ha motet oppe, kanskje det er en mening med dette du går igjennom?

Håper du finner noe å drive med som kan få deg bort fra tanken om oppholdet.
Tenk heller at 2010 kan bringe nye muligheter og positivitet:D

Dette var sjedelige greier å lese, men krysser fingra for at p-pillene gjør susen for deg slik at du for ordnet opp i det du skal og for supre egg ut når det er tid for prøverørforsøk.

Sender over en trøsteklem til deg.

Takk jenter..

jeg tror bare at p-pille gjør at det tar lengre tid med alt, pga når det sies at med ppillen så tar det lang tid før at man kan bli gravide, etter at man har gå¨tt på di, så dette var ikke noe serlig nei...jeg vil absolutt ikke ha ppillen.[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Hører stadig vekk om de som blir gravide rett etter pilleslutt også, så det er nok veldig individuelt[:D] Første gangen jeg ble gravid på egenhånd gikk det bare 4 mnd fra pilleslutt til positiv test[:D]

Det tar nok ikke lenger tid selv om du må på p-piller noen måneder - de vet nok hva som er best på klinikken, også får du jo hjelp til å bli gravid rett etterpå[:)]

Er litt positiv for deg jeg, siwro[:)]

vil så gjære være litt positiv, men det er frykteli vanskeli for meg nå..men men det kommer seg sikkert...faen og den her blødninga skulle ødelegge alt for meg, dette har aldri skjedd før jo......så hvorfor skulle det skje akkurat nå..også så rart......

Man blir skikkelig depp av at ting aldri kan gå som di skal altså[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp