F#$¤s drittgubbe!

Sinikka

Gift med forumet
Gubben vil ikke kjøpe med kake fra butikken til meg. BU! [:@] Hvorfor må han ta meg sånn på ordet når jeg sier han skal si nei til å kjøpe godis til meg da? Kake er ikke godis, kake er sunt! 

hehehehheheehheh

ORIGINAL: cattababe

hehehehheheehheh

Fy søren så teit, han burde du kvitte deg med! [:@][:@]..hihi

Jeg kjenner jeg er mektig provosert nå altså! [:@]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Herlige du, da![:D]

maa ?kke gjöre saann da!naa trodde jeg noe kjempe alvorl?g hadde skjedd! PUH!!!letta!

ORIGINAL: Emja

Mmmm kake! Om ti dager MÅ jeg få kake for da har jeg bursdag da! [:D]

Skal jeg bake kake til deg??

ORIGINAL: Persillen

ORIGINAL: Emja

Mmmm kake! Om ti dager MÅ jeg få kake for da har jeg bursdag da! [:D]

Ja da skal du få kake [;)][:D]

Hehe, tullejente! Jeg skjønte at du bare tulla med èn gang jeg så overskrifta! Du som er sååå forelska i gubben ville vel aldri kalt han en dritt! Søta mi[:D] 

Må si jeg syns du er heldig som har en mann som ikke kjøper godis til deg når du har sagt det... [8D] Her er det omvendt nemlig (han vil jo bare at jeg skal være fornøyd han da[8|]), og vekta står dermed bom still...Lurer på hvorfor[8D][:-]

[:D][:D]

ORIGINAL: Mittførste

Hehe, tullejente! Jeg skjønte at du bare tulla med èn gang jeg så overskrifta! Du som er sååå forelska i gubben ville vel aldri kalt han en dritt! Søta mi[:D] 

[:D] Hups, avslørt!

Drittsekk...... cluet er å FÅ de til å kjøpe godis uansett og SÅ få DE til å få dårlig samvittighet når du sitter der kvalm og raper......[8D]

Kake er ikke godis nei...[:D] men om jeg skal være enig i at det er så sundt det er en annen ting[:D] Hvis det hadde vært gulrotkake så[8D]...haha

Han må jo skjønne at du sa du ikke skulle spise godteri...du sa jo ikke noe om kake...hehe

Akkurat som jeg skal ikke spise hverken godteri eller kaker,men jeg sa ingen ting om Mr.freeze[8D][8D][8D][:D][:D][:D]

Hihihi du er så søt Persillen!

MEN her kommer ett tips [;)] som jeg syns er godt [:D]
Du kjøper jordbær (jadda belgiske spanske u name it!) kiwi, blåbær, banan, og eple (event mer og ja det koster flesk!)
Så deler du det i biter og topper det hele med masse deilig vanilje kesam, det smaker HIMMELSK og er massevis i sunt!
Skal du litt mer mot kake kan du bruke vaniljesaus, men jeg holder en knapp på kesam [:D][:D]

kake er jo drit sunt.. er jo masse mel i! mel er jo i brød også.. si at han ska ta seg ei drua!

ORIGINAL: _mari_

Hihihi du er så søt Persillen!

MEN her kommer ett tips [;)] som jeg syns er godt [:D]
Du kjøper jordbær (jadda belgiske spanske u name it!) kiwi, blåbær, banan, og eple (event mer og ja det koster flesk!)
Så deler du det i biter og topper det hele med masse deilig vanilje kesam, det smaker HIMMELSK og er massevis i sunt!
Skal du litt mer mot kake kan du bruke vaniljesaus, men jeg holder en knapp på kesam [:D][:D]

Jeg liker ikke kesam! [X(] Men frukt og bær i vaniljesaus er veldig digg. [8D]

Back
Topp